تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 16:08
کد خبر : 44947

قهرمان المپیک مقابل کریمی زانو زد

آرمان شرق:علیرضا کریمی و عزت الله اکبری نمایندگان وزن های ۸۶ و ۷۹ کیلوگرم ایران در پیکارهای قهرمانی جهان با شکست حریفانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان روزهای ۲۸ مهر

آرمان شرق:علیرضا کریمی و عزت الله اکبری نمایندگان وزن های ۸۶ و ۷۹ کیلوگرم ایران در پیکارهای قهرمانی جهان با شکست حریفانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، امروز (یکشنبه) در دور نخست مبارزه های وزن ۹۲ کیلوگرم ابتدا با نتیجه ۱۰ بر صفر «ریکاردو بائز» از آرژانتین را شکست داد.
این آزادکار کرجی تیم ملی در دور دوم موفق شد «شریف شریف اف» کشتی گیر کهنه کار جمهوری آذربایجان و دارنده مدال طلای المپیک و جهان را با نتیجه هفت بر صفر از پیش رو بردارد.
کریمی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی «باتیربک چاکولوف» از روسیه را پیش رو دارد. «جی دن کاکس» دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا نیز در گروه کریمی حضور دارد.
عزت الله اکبری نیز در دور نخست وزن ۷۹ کیلوگرم با «جانی بور» دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از فرانسه با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید.
دارنده مدال نقره جهان در کشتی دوم مقابل «سوسوکه تاکاتانی» دارنده مدال نقره جهان از ژاپن در حالی که تا ثانیه های پایانی ۲ بر یک از حریف عقب بود موفق شد با خاک کردن حریف در نهایت این مبارزه را ۳ بر ۲ به سود خود پایان دهد.
این آزادکار جویباری تیم ملی برای راهیابی به جمع چهار نفر برتر تا لحظاتی دیگر باید به مصاف «گریگور گریگوریان» از ارمنستان برود.
رضا اطری دارنده مدال برنز آسیا نیز در مرحله مقدماتی وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف «باخبایار اردنبالت» دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و حریف خود را ۶ بر یک شکست داد. اطری با این پیروزی انتقام شکست بازی های آسیایی را از حریف مغولی گرفت.
این آزادکار مازندرانی تیم ملی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس در حالی که در ثانیه های پایانی ۵ بر ۳ از حریف پیش افتاده بود با نتیجه ۵ بر ۵ باخت و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.
امیرحسین مقصودی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم نیز برابر ولادیمیر خینچگیاشویلی دارنده مدال طلای جهان و المپیک با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد. خوشبختانه حریف نامدار گرجی در مرحله بعد حریف ازبکستانی را شکست داد و برای راهیابی به نیمه نهایی باید به مصاف احمد چاکایف از روسیه برود.
در مبارزات چهار وزن نخست نیز محمدباقر یخکشی، حسن یزدانی و پرویز هادی آزادکاران وزن های ۶۱، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم امشب برای کسب مدال برنز به ترتیب باید به مصاف سه حریف روسی شامل مراد رشیداف، داورن کوراگلیف و آنزو خیزروف بروند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.