تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 7:24
کد خبر : 87008

قشقایی بعدی کیست؟!

قشقایی بعدی کیست؟!

آرمان شرق- در مهم‌ترین مسابقه این مرحله، استقلال امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته دومی نود ارومیه خواهد رفت. نود ارومیه که خود به خود هم بضاعت کافی برای بازی پایاپای با استقلال نداشت، حالا با تغییرات جدی در کادرفنی‌اش مواجه شده تا وضعش از قبل هم بدتر شود. در یکی دیگر از مسابقات این مرحله سپاهان میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر خواهد بود.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از امروز با ورود تیم‌های لیگ برتری به مسابقات آغاز خواهد شد. در این مرحله قرعه بزرگ و خیلی سخت نداریم، اما نباید فراموش کنیم جام حذفی جام شگفتی‌هاست و چه بسیار پیش آمده است که تیم‌های نه چندان اسم‌ورسم‌دار با پیروزی بر رقبای نامی، نقل محافل فوتبالی شده‌اند. شاید یکی از آخرین مثال‌ها در این زمینه مربوط به پیروزی تاریخی قشقایی شیراز برابر پرسپولیس باشد؛ اتفاقی که در لیگ شانزدهم رخ داد و حسابی سر و صدا کرد. در هر صورت ممکن است امسال هم یک قشقایی دیگر داشته باشیم و تیمی از دسته‌های پایین‌تر با پیروزی بر حریف مطرحش اسم در کند.

در مهم‌ترین مسابقه این مرحله، استقلال امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته دومی نود ارومیه خواهد رفت. نود ارومیه که خود به خود هم بضاعت کافی برای بازی پایاپای با استقلال نداشت، حالا با تغییرات جدی در کادرفنی‌اش مواجه شده تا وضعش از قبل هم بدتر شود. در یکی دیگر از مسابقات این مرحله سپاهان میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر خواهد بود. خود قشقایی شیراز که پیش‌تر ذکرش رفت، در این مرحله میهمان پیکان است. قشقایی در حال حاضر با ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی در رده دوم جدول مسابقات دسته اول قرار دارد و وضعش خوب است. آلومینیوم اراک و فجرسپاسی هم تنها دیدار تمام لیگ برتری این مرحله را برگزار می‌کنند. از دیگر مسابقات یک‌شانزدهم باید به مصاف آرمان گهر- نساجی، شاهین بوشهر- نفت مسجدسلیمان، پدیده مشهد- استقلال ملاثانی، ذوب‌آهن- رایکا بابل و گل‌گهر سیرجان- شهرداری آستارا اشاره کرد. این بازی آخر در حکم مصاف امیر قلعه‌نویی با فرشاد پیوس است. هدایت شهرداری آستارا را مهاجم نامدار و پیشین پرسپولیس بر عهده دارد./دنیای اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.