تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 13:49
کد خبر : 44381

زنگنه با وزیر انرژی روسیه دیدار کرد

آرمان شرق:وزارت انرژی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در دیدار با بیژن زنگنه، همتای ایرانی خود در مسکو، درباره توافق کاهش تولید نفت اوپک و غیراوپک گفت‌وگو کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، در این بیانیه بدون اشاره به جزئیات بیش‌تر آمده است وزیران ایران

آرمان شرق:وزارت انرژی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در دیدار با بیژن زنگنه، همتای ایرانی خود در مسکو، درباره توافق کاهش تولید نفت اوپک و غیراوپک گفت‌وگو کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ، در این بیانیه بدون اشاره به جزئیات بیش‌تر آمده است وزیران ایران و روسیه درباره احتمال ساماندهی بیش‌تر تولید نفت، گفت‌وگو کردند.

اوپک و ۱۰ تولیدکننده خارج از این گروه شامل روسیه ۲۳ ژوئن در وین توافق کردند که تولیدشان را مجموعا یک میلیون بشکه در روز افزایش دهند تا هرگونه کمبود عرضه به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران و افت تولید ونزوئلا را جبران کنند. با این افزایش تولید با مخالفت تولیدکنندگانی شامل ایران روبه‌رو شد که معتقد است افزایش تولید از سوی سایر مشارکت‌کنندگان در توافق کاهش تولید به‌معنای نقض آن خواهد بود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.