تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 20:51
کد خبر : 62820

ریزش شدید قیمت دلار به کانال ۱۶ هزار تومانی در راه است؟/دلار در کانال ۲۴ هزار تومان

ریزش شدید قیمت دلار به کانال ۱۶ هزار تومانی در راه است؟/دلار در  کانال ۲۴ هزار تومان

ارمان شرق- رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه‌ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.

رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه‌ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه‌ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
سفیر کره جنوبی در ایران اعلام کرد: کشورش آماده انجام کلیه اقدامات لازم برای استفاده از تمامی منابع بانکی ایران در کره جنوبی است و در این خصوص هیچ سقف و محدودیتی وجود ندارد.
و اما آنچه در گذشته مطرح شده بود…!

به گزارش ایسنت رئیس کل بانک مرکزی در دی ماه امسال گفته بود: مردم روی ارز و پول خارجی سرمایه گذاری نکنند؛ زیرا برای منافع ملی خوب نیست؛ این موضوع را بارها با مردم در میان گذاشته‌ام و خوشبختانه حرف های من هم مشخص شد که درست توصیه کردم.

همتی همچنین در اظهارات گذشته خود این نکته را هم بیان کرده بود که: همانطور که رئیس جمهوری هم گفتند، ان شاءالله که دلار به ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان برسد؛ البته ایشان هم گفته که اگر دلارهای بلوکه شده آزاد شود.
به گزارش اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۳۸۸۲تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۴۳۶۵تومان است.قیمت یورو برای خرید ۲۸۷۵۸تومان و قیمت یورو برای فروش ۲۹۳۳۹تومان است.

بر اساس دومین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار و یورو در معاملات بعد از ظهر امروز ۳۰۰تومان کاهش یافت. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد تهران به ۲۴۵۵۰ و یورو به ۲۹۷۰۰تومان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.