تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 11:36
کد خبر : 85412

دور هشتم مذاکرات برجامی از دوشنبه ۱۵ آذر ماه/گفت‌وگوهای ایران هنوز هم بسیار سخت است

دور هشتم مذاکرات برجامی از دوشنبه ۱۵ آذر ماه/گفت‌وگوهای ایران هنوز هم بسیار سخت است

آرمان شرق- حس اولیه این است که گفت‌وگوهای ایران هنوز هم بسیار سخت است. و اکنون برخی از تیم‌ها تمایل به مشورت با پایتخت‌ها در خصوص بهترین راه پیش رو دارند. تصمیم برای بازگشت به پایتخت‌ها صبح امروز قطعی شد.

«لارنس نورمن» خبرنگار روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مستقر در وین در رشته توییتی ضمن بیان این که برگزاری کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) و پس از آن بازگشت هیأ‌ت‌ها به پایتخت‌هایشان تایید شده، افزود این امیدواری وجود دارد که گفت‌وگوها اوایل هفته آینده (دوشنبه به بعد) ادامه پیدا کند.
توئیت خبرنگار آمریکایی درباره احتمال بازگشت هیأت‌ها به وین در هفته آینده

خبرنگار «وال استریت ژورنال» در رشته توییتی ضمن بیان این که برگزاری کمیسیون مشترک برجام و پس از آن بازگشت هیأ‌ت‌ها به پایتخت‌هایشان تایید شده، افزود این امیدواری وجود دارد که گفت‌وگوها اوایل هفته آینده ادامه پیدا کند.

ب«لارنس نورمن» خبرنگار روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مستقر در وین در رشته توییتی ضمن بیان این که برگزاری کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) و پس از آن بازگشت هیأ‌ت‌ها به پایتخت‌هایشان تایید شده، افزود این امیدواری وجود دارد که گفت‌وگوها اوایل هفته آینده (دوشنبه به بعد) ادامه پیدا کند.

وی در ادامه اعلام کرد: حس اولیه این است که گفت‌وگوهای ایران هنوز هم بسیار سخت است. و اکنون برخی از تیم‌ها تمایل به مشورت با پایتخت‌ها در خصوص بهترین راه پیش رو دارند. تصمیم برای بازگشت به پایتخت‌ها صبح امروز قطعی شد./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.