تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 0:12
کد خبر : 62500

در انتطار سقوط آزاد قیمت دلار

در انتطار سقوط آزاد قیمت دلار

ارمان شرق- دلار باز هم به اخبار سیاسی واکنش نشان داد و قیمت آن در معاملات فردایی به مرز ۲۵هزار تومان رسید، حالا با توجه به اشاره بایدن در سخنرانی عصر امروز و ارایه رویکردی مثبت نسبت به برجام و اعلام بازگشت به برجام سقوط آزاد دلار ادامه‌ خواهد داشت.

دلار باز هم به اخبار سیاسی واکنش نشان داد و قیمت آن در معاملات فردایی به مرز ۲۵هزار تومان رسید، حالا اگر بایدن در سخنرانی عصر امروز رویکردی مثبت نسبت به برجام نشان دهد سقوط آزاد دلار ادامه‌ خواهد داشت.
درحالی است که تاکنون خبر‌های مثبت این چنینی بارها منتشر شده و بازار ارز را برای مدت کوتاهی تحت تاثیر قرار داده، ولی از آنجا که ایران به دنبال لغو کامل تحریم‌ها است و بعد از روی کار آمدن بایدن، همه مسئولان کشور و همچنین مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کرده‌اند به نظر نمی‌رسد این کاهش قیمت هیجانی دلار تا زمانی که تحریم‌ها کاملا لغو نشود دوام چندانی داشته باشد.
در این میان اعلام شده که بایدن امروز سخنرانی خواهد کرد و بسیاری از کارشناسان مسائل بین‌المللی بر این باورند که با اقداماتی که انجام شده به نظر نمی‌رسد این سخنرانی حاوی سیگنال‌های منفی نسبت به برجام و آینده تحریم‌ها باشد، همچنین انتظار عمده معامله‌گران ارزی هم بر بهبود روابط دو کشور در آینده نزدیک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.