تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 11:08
کد خبر : 115858

۸۳درصد مردم ایران معترض‌اند

۸۳درصد مردم ایران معترض‌اند

آرمان شرق-گروه سیاست:در این نظرسنجی مشخص شده که ۱۰ درصد مردم موافق اغتشاش‌ها هستند. ۵۵ درصد موافق اعتراضات، ۸۳ درصد اصلا در این اعتراضات شرکت نکرده‌اند اما معترض‌اند. ۶۰ درصد مسائل اقتصادی و معیشتی را دلیل این اعتراض‌ها دانسته‌اند و بیش از ۲۰ درصد فساد اداری و اصلاح ساختار را دلیل این اعتراضات دانسته‌اند.

۸۳ درصد مردم ایران معترض‌اند+ اینفوگرافی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به یک نظرسنجی درباره اعتراضات اخیر برخی نتایج را اعلام کرد.

شتر از یک ماه و نیم است در کشور وجود دارد، اما دلیل این اعتراضات چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به یک نظرسنجی درباره اعتراضات اخیر برخی نتایج را چنین اعلام کرد:

در این نظرسنجی مشخص شده که ۱۰ درصد مردم موافق اغتشاش‌ها هستند. ۵۵ درصد موافق اعتراضات، ۸۳ درصد اصلا در این اعتراضات شرکت نکرده‌اند اما معترض‌اند. ۶۰ درصد مسائل اقتصادی و معیشتی را دلیل این اعتراض‌ها دانسته‌اند و بیش از ۲۰ درصد فساد اداری و اصلاح ساختار را دلیل این اعتراضات دانسته‌اند.

مطالبات شما چیست؟

۵۹ درصد مردم خواستار اصلاح معیشت هستند. ۶ درصد به دنبال رفع فیلتر و ۳.۵ درصد نیز آزادی زنان را در حجاب و پوشش را دنبال می کنند.

5762217

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.