تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 9:37
کد خبر : 45696

خرید جدید بایرن مونیخ در راه است

خرید جدید بایرن مونیخ در راه است

آرمان شرق:بایرن مونیخ با توجه به اینکه یک وینگر ستاره‌ی خود را به خاطر مصدومیت از دست داده و دو وینگر دیگرش در آستانه‌ی بازنشستگی قرار دارند به شدت به دنبال یک وینگر جدید می‌گردد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، کینگزلی کومان وینگر ستاره‌ی بایرن مونیخ که مسئولین این تیم برای

آرمان شرق:بایرن مونیخ با توجه به اینکه یک وینگر ستاره‌ی خود را به خاطر مصدومیت از دست داده و دو وینگر دیگرش در آستانه‌ی بازنشستگی قرار دارند به شدت به دنبال یک وینگر جدید می‌گردد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، کینگزلی کومان وینگر ستاره‌ی بایرن مونیخ که مسئولین این تیم برای فصل جاری به او امیدهای زیادی بسته بودند مصدوم شده و تا مدت قابل توجهی قادر به همراهی بایرن مونیخ نخواهد بود. سرژ گنابری دیگر وینگر جوان بایرنی‌ها هم هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید در ترکیب تیم جا بیفتد. دو وینگر کهنه‌کار این غول آلمانی، آرین روبن و فرانک ریبری هم آخرین روزهای فوتبال حرفه‌ای‌شان را پشت سر می‌گذارند. با این وجود طبیعی است که بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب یک وینگر ستاره باشد.

اینجا است که رسانه‌های آلمانی نام چنگیز اوندر ستاره‌ی ترک باشگاه رم را به عنوان وینگر مد نظر بایرن مطرح می‌کنند. اوندر در فصل جاری در ۱۰ مسابقه‌ی تیمش در سری آ ۷ گل به ثمر رسانده ولی در عین حال گزارش شده که باشگاه رم قصد دارد در زمستان پیش رو اوندر را واگذار کند البته به قیمتی که مناسب تشخیص بدهد. دو عاملی که ممکن است مانع از به خدمت گرفتن اوندر توسط بایرن شود یکی این است که او تا سال ۲۰۲۲ با رم قرارداد دارد و در نتیجه باشگاه ایتالیایی در مذاکرات دست بالا را خواهد داشت. عامل دوم این است که باشگاه سابق اوندر، باشاک‌شهیر ترکیه از هر قرارداد آتی فروش او ۲۰درصد دریافت خواهد کرد و این باعث می‌شود رقم درخواستی رم از بایرن افزایش یابد.

درحالیکه نام آرسنال و چند تیم لیگ برتری دیگر نیز به عنوان خواهان‌های چنگیز اوندر مطرح شده، این رقابت ممکن است رقم جذب او را آنقدر افزایش دهد که بایرن دیگر حاضر به باقی ماندن در این مسابقه نباشد. اما با توجه به اینکه نیکو کوواچ اخیراً بارها اعلام کرده که در تیمش به یک وینگر برجسته نیاز دارد و همچنین با توجه به اینکه اولی هوینس رئیس مقتدر بایرن مونیخ اعلام کرده که از طرفداران چنگیز اوندر است، احتمال اینکه هیأت‌مدیره‌ی بایرن در نهایت با خرید اوندر به هر قیمتی موافقت کند بسیار بالا به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.