تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 15:55
کد خبر : 38423

جنگ لفظی آمریکا و روسیه بر سر ادلب

جنگ لفظی آمریکا و روسیه بر سر ادلب

آرمان شرق:سخنگوی کرملین تهدید آمریکا علیه دمشق و متحدانش در رابطه با ادلب را غیرمنطقی دانست. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا کرملین هشدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، به دمشق و متحدانش درباره حمله به ادلب را رد کرد و گفت که این منطقه «آشیانه تروریست‌ها» است. ترامپ، روز گذشته در پیامی در

آرمان شرق:سخنگوی کرملین تهدید آمریکا علیه دمشق و متحدانش در رابطه با ادلب را غیرمنطقی دانست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا کرملین هشدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، به دمشق و متحدانش درباره حمله به ادلب را رد کرد و گفت که این منطقه «آشیانه تروریست‌ها» است.

ترامپ، روز گذشته در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: «رئیس‌جمهوری بشار اسد نباید بی‌محابا به استان ادلب حمله کند. روس‌ها و ایرانی‌ها نباید با مشارکت در این تراژدی انسانی بالقوه دچار اشتباه خطرناکی شوند. شاید صدها هزار نفر کشته شوند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد».

این در حالی‌ست که نیروهای ارتش سوریه به طور گسترده در حال آماده شدن برای عملیات نظامی در منطقه ادلب هستند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، امروز -سه‌شنبه- گفت: «تهدید صرف و در نظر نگرفتن پتانسیل‌های منفی و خطرناک در منطقه سوریه رویکردی چندان منطقی و جامع نیست.»

این سخنگو خاطرنشان کرد: ادلب لانه‌ای برای تروریست‌ها شده است. عناصر مسلح در ادلب صلح در سوریه را به تعویق می‌اندازند و پایگاه‌‌های نظامی ما را تهدید می‌کنند».

وی افزود:‌ «ارتش سوریه برای حل مشکل تروریسم در ادلب آماده می‌شود».

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.