تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 12:49
کد خبر : 41551

جنجال ها در منچستر ادامه دارد

آرمان شرق:با اعلام «خوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستر یوناتید، «پل پوگبا» هافبک فرانسوی این تیم دیگر بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو نخواهد بست. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز چهارشنبه نوشت: مورینیو مدعی است که هیچ گونه اختلافی بین او و پوگبا وجود

آرمان شرق:با اعلام «خوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستر یوناتید، «پل پوگبا» هافبک فرانسوی این تیم دیگر بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو نخواهد بست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز چهارشنبه نوشت: مورینیو مدعی است که هیچ گونه اختلافی بین او و پوگبا وجود ندارد، اما تصمیم مذکور در خصوص گرفتن بازوبند کاپیتانی از این بازیکن، عکس این ادعا را اثبات می کند.
سرمربی تیم منچستریونایتد به دنبال شکست غیرمنتظره تیمش در ضربات پنالتی مقابل دربی کانتی از سری مسابقات جام اتحادیه انگلیس، اظهار داشت: واقعیت این است که من تصمیم گرفتم تا پوگبا دیگر کاپیتان نباشد، اما هیچ اختلاف یا مشکلی وجود ندارد؛ در واقع همان کسی که تصمیم گرفت پوگبا کاپیتان دوم تیم باشد، دقیقا همان فردی است که حالا تصمیم گرفته تا بازوبند را از او بگیرد و آن شخص هم کسی نیست جز من.
وی افزود: من سرمربی هستم و می توانم تصمیم گیری کنم و این تصمیم بدون وجود هیچ مشکلی گرفته شده است، علاوه بر این مجبور نیستم در مورد آن توضیح دهم.
پس از قطعی شدن غیبت «آنتونیو والنسیا» کاپیتان همیشگی شیاطین سرخ، پوگبا در سه بازی، بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست.
هافبک فرانسوی سرخ ها در ماه اوت در اظهاراتی مدعی شده بود که در صورت فاش کردن احساسات خود، در اولدترافورد جریمه خواهد شد و اخیرا نیز پس از تساوی خانگی مقابل وولورهمپتون، تفکرات تدافعی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.