تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 10:53
کد خبر : 42538

جنجال در رختکن بایرن مونیخ

جنجال در رختکن بایرن مونیخ

آرمان شرق:خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ که از نیمکت‌نشینی خود در دیدار بایرن و آژاکس که با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسید ناراضی بود بعد از بازی باخروج زودهنگام از رختکن بایرن مونیخ، نارضایتی خود را از سرمربی‌اش نیکو کوواچ نشان داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، این در حالی

آرمان شرق:خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ که از نیمکت‌نشینی خود در دیدار بایرن و آژاکس که با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسید ناراضی بود بعد از بازی باخروج زودهنگام از رختکن بایرن مونیخ، نارضایتی خود را از سرمربی‌اش نیکو کوواچ نشان داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، این در حالی است که از چندی پیش شایعات زیادی درباره‌ی نارضایتی خامس از تصمیمات نیکو کوواچ در مطبوعات آلمانی منتشر شده بود. خامس دیشب بعد از تساوی ناامیدکننده‌ی ۱-۱ بایرن در مقابل آژاکس آمستردام در استادیوم آلیانس آرنا، در پایان بازی با عجله و زودتر از سایر بازیکنها رختکن بایرن را ترک کرد تا نارضایتی خود را علناً نشان داده و روی آتش روابط سردش با نیکو کوواچ، نفت بریزد.

با شروع بازی هواداران بایرن در کمال شگفتی متوجه شدند که کوواچ خامس را روی نیمکت نشانده و به جای او استفاده از ژاوی مارتینز را ترجیح داده. خامس از دقیقه‌ی ۶۲ وارد زمین شد تا جای آرین روبن را پر کند. البته قطعاً نمی‌توان گفت که علت ناراحتی خامس نیمکت‌نشینی‌اش در یک ساعت اول بازی مقابل آژاکس بوده ولی شکی نیست که نارضایتی‌های قبلی او و نیمکت‌نشینی‌اش در این بازی بدون شک از عوامل مهمی بوده که او را به این تصمیم رسانده که اعتراضش به کوواچ را علنی کند.

به گزارش اشپورت۱، خامس رأس ساعت ۲۳:۰۲ دقیقه به وقت محلی تنها ۱۰ دقیقه بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، درحالیکه تازه از زیر دوش بیرون آمده بوده به سرعت و قبل از سایر بازیکنان، رختکن بایرن را ترک کرده و درحالیکه عصبانیت از قیافه‌اش می‌باریده از آلیانس آرنا خارج می‌شود.

شکی نیست که نتایج ضعیف اخیر بایرن در افزایش تنش در رختکن این تیم بی‌تاثیر نبوده. وظیفه‌ی کوواچ و  کادر فنی بایرن این است که در روزهای آینده برای واکنش نشان دادن به این شرایط و بازگشت به روزهای خوب گذشته برنامه‌های عملی تدارک ببینند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.