تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 12:53
کد خبر : 49372

جزئیات دیدار عراقچی و اشمید

جزئیات دیدار عراقچی و اشمید

آرمان شرق:چهارمین دور گفت‌وگوهای عالی رتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا با حضور معاونان ظریف و موگرینی روز دوشنبه برگزار شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که هفته جاری به منظور شرکت در سومین سمینار همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا با حضور

آرمان شرق:چهارمین دور گفت‌وگوهای عالی رتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا با حضور معاونان ظریف و موگرینی روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که هفته جاری به منظور شرکت در سومین سمینار همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بروکسل سفر کرده بود بعد از حضور و سخنرانی در این سمینار، در مذاکرات دو جانبه با هلگا اشمید آخرین تحولات روابط دو طرف در حوزه‌های مختلفَ و نیز پیشرفت‌ها و تحولات در مذاکرات میان ایران و سه کشور اروپایی و اجرای برجام را بررسی کردند.

صفحه نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در توییتر نوشت: عراقچی و اشمید روز دوشنبه در بروکسل در چارچوب همکاری‌های مشترک دیدار کردند و در این دیدار از پیشرفت‌های به دست‌ آمده استقبال شد و بر سر برنامه‌های سال آینده توافق کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.