تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 10:17
کد خبر : 39427

جزئیات آتش سوزی گسترده در میاندوآب

آرمان شرق:بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش سوزی در روستای گل سلیمان آباد میاندوآب شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،داریوش لندنیان  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ماموران تلاشگر ایستگاه شماره یک و دو سازمان آتش نشانی پس از کسب اطلاع از

آرمان شرق:بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش سوزی در روستای گل سلیمان آباد میاندوآب شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،داریوش لندنیان  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ماموران تلاشگر ایستگاه شماره یک و دو سازمان آتش نشانی پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در انباربزرگ علوفه (یونجه و گاه) در روستای گل سلیمان آباد سریعاً به محل اعزام و با همکاری ماموران آتش نشانی شهرداری باروق و روستای گل سلیمان آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

وی ادامه داد: در این حادثه بیش از ۵۰۰۰ بسته یونجه و ۴۵ تن کاه و ۵ راس گاو ۴ باب منزل و انبار علوفه دچار حریق شده و که طبق برآورد کارشناسان این اتش سوزی دست کم یک میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

لندنیان، عامل آتش سوزی را بی احتیاطی و روشن کردن آتش توسط بچه های روستا در کوچه مجاور اعلام کرد و گفت: آتش روشن کردن کودکان و وزش باد عاملی بوده است تا انبارهای کاه و یونجه دچار آتش سوزی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.