تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 12:22
کد خبر : 97896

تغییر در ترکیب پرسپولیس؛ خارجی‌ها وارد می‌شوند؟

تغییر در ترکیب پرسپولیس؛ خارجی‌ها وارد می‌شوند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:خارجی‌های پرسپولیس اصلا روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند و تردید‌های زیادی در مورد خرید آن‌ها به وجود آمده است.حالا باید دید در جام حذفی بخت خارجی‌های پرسپولیس باز می‌شود و بیشتر و بهتر بازی می‌کنند یا نه؟

آرمان شرق-گروه ورزش:خارجی‌های پرسپولیس اصلا روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند و تردید‌های زیادی در مورد خرید آن‌ها به وجود آمده است. خیلی‌ها می‌گویند همین بازیکنان داخلی اگر کیفیت بهتری از خارجی‌های پرسپولیس نداشته باشند، قطعاً ضعیف‌تر از آن‌ها هم نیستند. حالا باید دید آیا در رقابت‌های جام حذفی بخت خارجی‌های پرسپولیس باز می‌شود و آن‌ها بیشتر و بهتر بازی می‌کنند یا نه؟

تغییر در ترکیب پرسپولیس؛ خارجی‌ها وارد می‌شوند؟

از میان بازیکنان خارجی پرسپولیس فقط شرزود تمیروف مقابل هوادار بازی کرد که او هم عملکرد خوبی نداشت.

یحیی گل‌محمدی قید صفروف و هنانوف را در بازی با هوادار زد و فقط به تمیروف بازی داد که او هم به جز یک شوت خوبی که در نیمه اول زد، کار خاص دیگری انجام نداد.

عجیب این که صفروف با وجود آن که بهترین دفاع راست آسیا در لیگ قهرمانان شده بود اصلاً در ترکیب پرسپولیس بازی نمی‌کند و به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی اعتماد چندانی به او ندارد تا این سوال به وجود بیاید که پس اساسا چرا آن‌ها خریداری شده‌اند؟

تغییر در ترکیب پرسپولیس؛ خارجی‌ها وارد می‌شوند؟

گل‌محمدی از میان خارجی‌های پرسپولیس به تمیروف بیشتر اعتماد دارد، ولی او با وجود تلاشی که در دو بازی آخر مقابل استقلال و هوادار انجام داد، نتوانست گلزنی کند و حالا در فضای مجازی به شدت با انتقاد هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

خارجی‌های پرسپولیس اصلا روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند و تردید‌های زیادی در مورد خرید آن‌ها به وجود آمده است. خیلی‌ها می‌گویند همین بازیکنان داخلی اگر کیفیت بهتری از خارجی‌های پرسپولیس نداشته باشند، قطعاً ضعیف‌تر از آن‌ها هم نیستند. حالا باید دید آیا در رقابت‌های جام حذفی بخت خارجی‌های پرسپولیس باز می‌شود و آن‌ها بیشتر و بهتر بازی می‌کنند یا نه؟/خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.