تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 21:53
کد خبر : 41175

تصادف شدید دو خودرو؛ مغازه دار را بیچاره کرد!/تصاویر

آرمان شرق: یک دستگاه خودرو سواری نیمه شب گذشته پس از تصادف با خودروی دیگر از مسیر منحرف شده و به شدت با درکرکره ای یک مغازه بسته، برخورد کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش

آرمان شرق: یک دستگاه خودرو سواری نیمه شب گذشته پس از تصادف با خودروی دیگر از مسیر منحرف شده و به شدت با درکرکره ای یک مغازه بسته، برخورد کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و اعلام وقوع این حادثه، بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای عملیات ایستگاه ۹۸ به بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق اعزام شدند. سعید غزل چهره فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره ابراز داشت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ با هم تصادف کردند که درپی آن، خودرو ۲۰۶ پس از تغییر مسیر و ورود به پیاده روی خیابان، به شدت با در بسته یک مغازه خشکبار برخورد کرد و موجب شکسته شدن در کرکره ای این مغازه و بروز خسارات مالی شد.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه، هر دو سرنشین خودرو سواری ۲۰۶ دچار مصدومیت جزئی شدند که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده و توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفته بودند. بنا به اظهار این فرمانده آتش نشانی، آتش نشانان بلافاصله بعد از ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات کشنده مخصوص و جرثقیل دستی، خودرو ۲۰۶ را از داخل مغازه خارج کرده و همچنین از نشت بنزین خودرو جلوگیری به عمل آوردند. گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.