تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 - 0:46
کد خبر : 87490

ترکیب احتمالی استقلال برابر پدیده

ترکیب احتمالی استقلال برابر پدیده

آرمان شرق- ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پدیده:سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – حسین مرادمند – جعفر سلمانی – کوین یامگا – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – ارسلان مطهری – رودی ژستد

احتمال می رود که فرهاد مجیدی با کمترین تغییرات ممکن تیمش را در دیدار برابر پدیده روانه میدان کند.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز به مصاف پدیده قعر جدولی می رود. دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی در جدول رده بندی دارند. نماینده مشهد در ۸ بازی از ۱۰ دیدار قبلی خود شکست خورده و تنها ۲ تساوی به دست آورده است و در سمت مقابل استقلال به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم ایستاده است.

هر چند که دست فرهاد مجیدی برای انجام هرگونه تغییری در ترکیب اصلی باز است اما انتظار می رود که او تغییرات کمتری نسبت به دیدار با سپاهان در ترکیب تیمش ایجاد کند.

* بازگشت سیدحسین به دروازه
برای دیدار با نود ارومیه، مجیدی تشخیص داد که از علیرضا رضایی در ترکیب اصلی استفاده کند. حسینی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در ۷ دیدار موفق به ثبت ۶ کلین شده و تنها یک گل برابر فجرسپاسی دریافت کرده است. او امروز به دنبال ثبت هفتمین کلین شیت خود است هر چند که بخش زیادی از باز بسته نگه داشتن دروازه آبی ها در دیدار برابر ذوب آهن بر دوش رشید مظاهری بود که از دقیقه ۱۰ به جای حسینی وارد زمین شد.

* عارف جانشین دانشگر می شود
صبوری های عارف آقاسی و نیمکت نشینی در ابتدای فصل جواب داد و او حالا برای سومین دیدار متوالی در ترکیب اصلی قرار می گیرد. در روزی که دانشگر به دلیل آسیب دیدگی غایب است، آقاسی جای او را در ترکیب پر می کند. سیاوش یزدانی قصد دارد فصل خوبی را که آغاز کرده، امروز نیز ادامه دهد. حسین مرادمند نیز در کنار این دو نفر حضور دارد و خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهند.

* خط میانی بدون تغییر
زبیر نیک نفس در دو بازی برابر پیکان و نود ارومیه پاس گل های خوبی به مطهری و رمضانی داد و حالا مجیدی قصد دارد یک بار دیگر از این بازیکن در خط میانی استفاده کند. زوج او در میانه میدان مهدی مهدی پور است. بازیکنی که فصل کم فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و در تمام بازی ها در خط تیمش بوده است.

* سلمانی و یامگا در چپ و راست
جعفر سلمانی و کوین یامگا دو بازیکن استقلال که در بازی با نود ارومیه به استراحت پرداخته بودند، امروز به ترکیب بازمیگردند. با غیبت وریا غفوری، کادرفنی آبی ها از یامگا در سمت راست استفاده می کند و سلمانی نیز پس از گل با ارزش و ۳ امتیازی برابر سپاهان، دوباره در سمت چپ بازی خواهد کرد.

* شاید استفاده از زوج ارسلان – ژستد
تاکنون کادرفنی استقلال از زوج رودی ژستد و ارسلان مطهری در خط حمله استفاده نکرده است. دو بازیکن تهاجمی آبی ها که در برخی از بازی ها برای مدت کوتاهی با یکدیگر بازی کرده اند و باید دید فرهاد مجیدی در نظر دارد که به صورت همزمان از این دو استفاده کند یا گزینه های دیگری مانند خاقانی یا قاسمی نژاد را مدنظر قرار دارد. ضمن اینکه پشت سر دو مهاجم استقلال، امیرحسین حسین زاده بازی می کند که او نیز در دیدار جام حذفی مشغول استراحت بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پدیده:سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – حسین مرادمند – جعفر سلمانی – کوین یامگا – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – ارسلان مطهری – رودی ژستد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.