تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 20:10
کد خبر : 122637

تأکید گفتمان «اصفهان من؛ شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر

تأکید گفتمان «اصفهان من؛ شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر

آرمان شرق-گروه جامعه:مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست‌یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

تأکید گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست‌یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی معرک‌ نژاد روز چهارم بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر اصفهان، اظهار کرد: خدمت در آستان مقدس اهل بیت (ع) یک توفیق الهی و نعمتی بزرگ است که امیدواریم با برگزاری این نشست به هماهنگی و همراهی برای انجام بهتر خدمت دست یابیم. او با بیان اینکه این نشست برای اولین بار و با توجه به نقش مؤثر مدیران امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه در امر اطلاع‌رسانی و با هدف تأمین اهداف ستاد عتبات عالیات برگزار شده است، افزود: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست‌یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است. معرک‌نژاد ادامه داد: این نشست نیز با هدف تحکیم روابط و تقویت تعامل مدیران امور ارتباطات مناطق با رابطان دفاتر مناطق ستاد عتبات عالیات شهر اصفهان برگزار شده است. مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت تقویت ارتباط مدیران امور ارتباطات مناطق با رابطان دفاتر مناطق ستاد عتبات عالیات اضافه کرد: تعامل و ارتباط هم‌افزا تأمین‌کننده اهداف هر دو نهاد و رمز موفقیت در عصر حاضر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.