تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:58
کد خبر : 51852

بودجه سال ۹۸ تغییر می کند

آرمان شرق:سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از کاهش فروش نفت ایران خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، مهرداد لاهوتی درباره جلسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جلسه‌ای امروز صبح با آقای نوبخت در فراکسیون مستقلین تشکیل شد بر اساس گفته‌های ایشان

آرمان شرق:سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از کاهش فروش نفت ایران خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، مهرداد لاهوتی درباره جلسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جلسه‌ای امروز صبح با آقای نوبخت در فراکسیون مستقلین تشکیل شد بر اساس گفته‌های ایشان فروش نفت ما در سال آینده یک و نیم میلیون بشکه خواهد بود ؛ این در حالی است که سال گذشته فروش نفت ما ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه بود.

نماینده مردم لنگرود ادامه داد: بودجه به احتمال زیاد دچار تغییراتی خواهد شد.

وی درباره محل درآمد و هزینه‌کرد بودجه سال ۹۸ گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کردند که ۱۲۶ هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی خواهد بود و برای هزینه‌های عمرانی هم ۶۵ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره بودجه بندی سال ۹۸ بیان کرد: آقای نوبخت اعلام کردند احتمالا بودجه در دو سقف ۴۰۷ هزار میلیارد تومان و ۴۳۶ هزار میلیارد تومانی بسته خواهد شد .

وی افزود: افزایش ۶۴ هزار میلیارد تومانی آموزش و پروش و افزایش اعتبارات رفاهی و حمایتی مردم از ویژگی‌های بودجه سال ۹۸ است.

لاهوتی درباره تقدیم بودجه از سوی رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی یکشنبه هفته آینده برای تقدیم بودجه به مجلس خواهد آمد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.