تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 22:31
کد خبر : 88024

برگزاری اولین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی

برگزاری اولین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی

آرمان شرق-درخواست من از اعضای شورای سیاست گذاری این است که با برنامه‌ریزی و پشتکار جشنواره را به‌گونه‌ای برگزار کنید که خروجی آن ارتقاء سطح هویت و پرستیژ جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و همچنین رواج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه به خصوص قشر جوان باشد.

برگزاری اولین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی با حضور دکتر صالحی امیری
با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد؛ اولین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی
اولین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی با حضور دکتر صالحی امیری ظهر امروز (چهار شنبه ۸ دی ) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر عبدالحمید احمدی، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته، سید مجتبی علوی، میثم فضلعلی، خانم فرهادی زاد، کاوه احمدی، محمود عبداللهی و یزدان عشیری حضور داشتند .
در آغاز نشست امروز دکتر صالحی امیری اظهار کرد: نشست های شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی باید پر فروغ تر و با برنامه‌ریزی بهتری نسبت به گذشته برگزار شود که خوشبختانه با حضور اعضای جدید که نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ، صدا و سیما و دست اندرکاران این حوزه هستند، این جشنواره قطعاً راه خودش را پیدا می کند و بهتر از گذشته پیش خواهد رفت.
وی افزود: با تمام توان از این شورا حمایت می‌کنیم چرا که نقش آثار تلویزیونی و سینمایی را می دانیم و مطمئنم که این جشنواره کمک شایانی به حوزه فرهنگ و ورزش خواهد کرد.
دکتر صالحی امیری تاکید کرد تنها درخواست من از اعضای شورای سیاست گذاری این است که با برنامه‌ریزی و پشتکار جشنواره را به‌گونه‌ای برگزار کنید که خروجی آن ارتقاء سطح هویت و پرستیژ جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و همچنین رواج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه به خصوص قشر جوان باشد.
در ادامه این نشست دکتر احمدی و مجتبی علوی گزارشی از فعالیت این شورا و جشنواره را در سالیان گذشته ارائه کردند و خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و صدا و سیما شدند.
در پایان این نشست نیز اعضا احکام خود را از دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

گفتنی است: کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و نماینده کمیته ملی المپیک ، خانم مهین فرهادی زاد مشاور رئیس کمیته در اموربانوان ، میثم فضلعلی مدیر گروه وزرش شبکه سوم سازمان صداوسیما، محمد تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان ، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ، محمود عبداللهی مدیر کل روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ،حسین اوجاقی ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی مدیرعامل سازمان بسیج ورزشکاران ، امید کوره چی سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، یزدان عشیری مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی اعضای شورا سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران و مجتبی علوی دبیر جشنواره هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.