تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 9:14
کد خبر : 50000

برای بهبود گردش خون چه باید خورد ؟

برای بهبود گردش خون چه باید خورد ؟

آرمان شرق:زنجبیل؛ این گیاه پرقدرت، برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نیز بسیار مفید بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز علاوه بر این شما می توانید زنجبیل را به خاطر غلظت بالای آنتی اکسیدان های آن، برای جلوگیری از آسیب سلولی و حذف

آرمان شرق:زنجبیل؛ این گیاه پرقدرت، برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نیز بسیار مفید بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.
به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز علاوه بر این شما می توانید زنجبیل را به خاطر غلظت بالای آنتی اکسیدان های آن، برای جلوگیری از آسیب سلولی و حذف سموم، به رژیم غذایی تان اضافه کنید.

جالب تر این که، نوشیدن آب زنجبیل با معده خالی و در اوایل صبح ۷ مزیت عمده سلامتی به همراه خواهد داشت:

بهبود گردش خون: منیزیم، پتاسیم و روی موجود در آب زنجبیل منجر به تنظیم فرایندهای التهابی می شود که مسبب مشکلات گردش خون هستند. این نوشیدنی همچنین سطح کلسترول را در شریان ها کاهش می دهد و به حفظ سلامت قلب کمک می کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن: مصرف روزانه آب زنجبیل یک راه عالی برای به دست آوردن مواد مغذی است که منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. آب زنجبیل منجر به تحریک تولید آنتی بادی هایی می شود که با اثرات مضر میکروارگانیسم ها و باکتری ها مقابله می کنند. نوشیدن آب زنجبیل با معده خالی همچنین منجر به جلوگیری از عفونت های ادراری، سرفه و سرماخوردگی، عفونت واژن، بیماری های خود ایمنی و … می شود.

بهبود فرایند هضم: افرادی که هر روز آب زنجبیل را با معده خالی مصرف می کنند، مشکلات گوارشی کمتری دارند. زنجبیل حاوی فیبر است؛ ماده ای مغذی که سبب بهبود حرکات روده، کاهش یبوست، کاهس اسید معده و بهبود نفخ می شود.

کنترل احتباس مایعات: خواص دیورتیک و ضد التهابی زنجبیل، منجر به مقابله با احتباس مایعات در بدن می شود. مصرف روزانه آب زنجبیل منجر به از بین رفتن مایعات در بافت ها شده و سطح انرژی را برای جلوگیری از خستگی افزایش می دهد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.