تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 12:20
کد خبر : 46366

با خواص بی نظیر زردچوبه بیشتر آشنا شوید

با خواص بی نظیر زردچوبه بیشتر آشنا شوید

آرمان شرق:التهاب مزمنی که اغلب به دنبال بیماری‌هایی مانند سرطان، افسردگی، دیابت و آرتریت می‌آید بسیار آزاردهنده خواهد بود. اما ثابت شده زردچوبه، ادویه اصلی غذاها که از گیاهی به همین نام می‌آید، یک ضدالتهاب قوی است. در مطالعات بالینی بر روی ماده‌ای موجود در زردچوبه به نام کورکومین، مشاهده شده است که این ماده

آرمان شرق:التهاب مزمنی که اغلب به دنبال بیماری‌هایی مانند سرطان، افسردگی، دیابت و آرتریت می‌آید بسیار آزاردهنده خواهد بود. اما ثابت شده زردچوبه، ادویه اصلی غذاها که از گیاهی به همین نام می‌آید، یک ضدالتهاب قوی است. در مطالعات بالینی بر روی ماده‌ای موجود در زردچوبه به نام کورکومین، مشاهده شده است که این ماده سطح آنزیم‌های مسبب التهاب در بدن را کاهش می‌دهد.
به گزارش آرمان شرق به نقل از بهداشت نیوز: زردچوبه آنتی‌اکسیدانی حتی بسیار قوی‌تر از ویتامین C و E است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

می‌توان این ماده را روزانه و به طور طولانی مدت استفاده کرد. به گفته پزشکان، زردچوبه یکی از آن گیاهانی است که می‌تواند به نفع همه (بیماران مختلف) باشد زیرا التهاب، ریشه همه مشکلات بدن است. همه چیز در بدن، از جمله مغز، تحت تأثیر التهاب قرار می‌گیرد.

خوب است بدانید که گیاه زردچوبه همچنین می‌تواند به منظور پایین آوردن سطح کورتیزول، کلسترول و فشارخون، سم زدایی بدن، کاهش چربی بدن، بهبود مشکلات قلبی عروقی، کمک به سیستم گوارش، بهبود حافظه، خواب بهتر و تسکین اگزما مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.