تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1397 - 11:30
کد خبر : 37685

ایران در بازی های آسیایی جاکارتا سه مدال دیگر کسب کرد

ایران در بازی های آسیایی جاکارتا سه مدال دیگر کسب کرد

آرمان شرق:تیم کایاک مردان با کسب یک برنز به نخستین آبهای آرام دست یافت؛هدیه کاظمی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان صاحب مدال نقره و نماینده کانو هم برنزی شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، پاروزنان ایران در دوازدهمین روز از آغاز این بازی ها باترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل، علی

آرمان شرق:تیم کایاک مردان با کسب یک برنز به نخستین آبهای آرام دست یافت؛هدیه کاظمی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان صاحب مدال نقره و نماینده کانو هم برنزی شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، پاروزنان ایران در دوازدهمین روز از آغاز این بازی ها باترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی در رقابت فینال با حریفانی از ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، کره، اندونزی، تایلند، تاجیکستان و هند روبه‌رو شدند و در پایان با زمان ۱:۲۶.۲۱۷ دقیقه برسکوی سومی آسیا ایستادند. هدیه کاظمی هم در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از چین، کره، ژاپن، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۲.۲۸۰ دقیقه صاحب مدال نقره شداما فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان با زمان ۲:۱۰.۴۰۸ دقیقه هفتم شدند و از کسب مدال بازماندند.

همچنین در فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان (محمدنبی رضایی) با حریفانی از چین، ازبکستان، تاجیکستان، کره، ژاپن، تایلند و کامبوج رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:٠۶.۴٣۴ دقیقه سومین مدال قایقرانی را کسب کرد. فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان (علی آقامیرزایی – امین بوداغی) و  کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان (شاهو ناصری – علی اجاقی) در حال برگزاری است .

کاروان ایران تاکنون ۱۹ طلا؛ ۱۷نقره و ۱۹ برنز  و در مجموع ۵۵ مدال کسب کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.