تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 6:58
کد خبر : 116495

اعدام یک نامه!

اعدام یک نامه!

آرمان شرق-گروه سیاست:از دیگر نشانه‌های جعلی بودن این نامه امضا کنندگان پایانی آن هستند، در انتهای نامه که به امضای اعضای هیئت رئیسه مجلس رسیده است غیر از آقایان «عبدالرضا مصری» و «احمد امیر آبادی فراهانی» هیچکدام از امضا کنندگان جزو اعضای فعلی هیئت رئیسه مجلس نیستند.

اعدام یک نامه

آرمان امروز: سایت خانه ملت، وابسته به مجلس نوشت: روز گذشته نامه ای در فضای مجــازی و شــبکه های اجتماعی بــا امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده اســت که در این نامه خطاب به حجت السلام والمسلمین اژه ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده های محاربه دسته بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است. در اثبات جعلی بودن این نامه چند مصــداق دروغ پردازی و جعلی بودن وجود دارد که تفاوت آن را با نامه های رســمی مجلس شورای اسلامی مشخص می کند. نخست آنکه تاریخ نامه قبل از قرائت بیانیه در صحن مجلس شــورای اسلامی است و اساسا متن نامه جعلی با متن بیانیه قرائت شــده در مجلس فرق دارد. دومین مصادقی که نشــان از جعلــی بودن نامه دارد اســامی آقایان امیر حسین قاضی زاده هاشمی و علیرضا زاکانی که به عنوان ۲ نفر از نمایندگان مجلس شــورای اسلامی به عنوان امضا کننده نامه درج شده است در صورتی که در حال حاضر این ۲ نفر، جزو نمایندگان مجلس نیســتند و مسئولیت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار تهران را بر عهده دارند.
از دیگر نشانه‌های جعلی بودن این نامه امضا کنندگان پایانی آن هستند، در انتهای نامه که به امضای اعضای هیئت رئیسه مجلس رسیده است غیر از آقایان «عبدالرضا مصری» و «احمد امیر آبادی فراهانی» هیچکدام از امضا کنندگان جزو اعضای فعلی هیئت رئیسه مجلس نیستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.