تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 17:30
کد خبر : 37285

اظهار نظر تازه وزیر خارجه آلمان درباره ایران و برجام

اظهار نظر تازه وزیر خارجه آلمان درباره ایران و برجام

آرمان شرق: وزیر امور خارجه آلمان، روز دوشنبه اعلام کرد که اروپا با اقدامات مناسب و سریع در مقابل اعمال مجدد تحریم‌های ضدایرانی آمریکا توانسته از آن‌چه «بدتر شدن اوضاع» خواند جلوگیری کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در روز دوشنبه ضمن اشاره به حفاظت از

آرمان شرق: وزیر امور خارجه آلمان، روز دوشنبه اعلام کرد که اروپا با اقدامات مناسب و سریع در مقابل اعمال مجدد تحریم‌های ضدایرانی آمریکا توانسته از آن‌چه «بدتر شدن اوضاع» خواند جلوگیری کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در روز دوشنبه ضمن اشاره به حفاظت از موسسات اروپایی در قبال تحریم‌های ضدایرانی آمریکا، در کنفرانسی در برلین اعلام کرد : ما با انگلیس، فرانسه و چندین کشور دیگه برای حفظ روابط اقتصادی با ایران در حال همکاری هستیم. هنوز بر سر مشکلات پیچیده‌ای در این رابطه تصمیم گرفته نشده است، اما توانسته‌ایم از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم.

طبق گفته‌های هایکو ماس، اگر اروپا از ایران حمایت نمی‌کرد، خاورمیانه به میدانی برای مسابقه تسلیحاتی با ” عواقبی ویران‌کننده” تبدیل می‌شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.