تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:30
کد خبر : 43231

اظهارنظر جنجالی مربی لیورپول

آرمان شرق:سرمربی تیم لیورپول به انتقاد از لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و این رقابت‌ها را بی معنی‌ترین رقابت در فوتبال دنیا دانست. به‌ گزارش ‌آرمان شرق به نقل از ایسنا ‌، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌ برابر منچسترسیتی به تساوی بدون گل رضایت داد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از این مسابقه گفت‌:

آرمان شرق:سرمربی تیم لیورپول به انتقاد از لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و این رقابت‌ها را بی معنی‌ترین رقابت در فوتبال دنیا دانست.

به‌ گزارش ‌آرمان شرق به نقل از ایسنا ‌، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌ برابر منچسترسیتی به تساوی بدون گل رضایت داد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از این مسابقه گفت‌: بازی بسیار سخت و دشواری بود. ما دیدارهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در چند وقت اخیر با تیم‌های قدرتمندی بازی داشتیم. این برنامه بازی دیوانه کننده بود. خوشحالم که بالاخره بازی‌های سختمان به پایان رسید. خوشحالم که بازیکنانم کمی می‌توانند از این فضا فاصله بگیرند. آنها باید به لیگ ملت‌های اروپا بروند که بی‌معنی‌ترین رقابت در دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان صحبت‌های خود گفت: من غیر از آن صحنه پنالتی‌ از تیمم راضی هستم و باید این را بگویم که اشتباهی نداشتیم. فقط در آن صحنه بود که تمرکزمان را از دست دادیم که خوشبختانه توپ هم وارد دروازه‌ نشد و فکر می‌کنم که قطعا شایسته کسب یک امتیاز این مسابقه بودیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.