تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 12:38
کد خبر : 51699

ادامه تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه

ادامه تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه

آرمان شرق:پلیس فرانسه خود را برای دور جدید تظاهرات جلیقه‌زردها در پاریس آماده می‌کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، روز گذشته -جمعه- خواستار آرامش در خیابان‌های کشور شد. این در حالی است که پلیس خود را برای پنجمین هفته از اعتراض‌های «جلیقه‌زردها» در خیابان‌های پاریس آماده می‌کند

آرمان شرق:پلیس فرانسه خود را برای دور جدید تظاهرات جلیقه‌زردها در پاریس آماده می‌کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، روز گذشته -جمعه- خواستار آرامش در خیابان‌های کشور شد. این در حالی است که پلیس خود را برای پنجمین هفته از اعتراض‌های «جلیقه‌زردها» در خیابان‌های پاریس آماده می‌کند و در این راستا هزاران نیروی امنیتی و خودروی زرهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

ماکرون در حاشیه نشست اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: «کشور نیاز به آرامش و نظم دارد. کشور باید بار دیگر به حالت عادی بازگردد.»

«میشل دلپوش» رئیس‌پلیس پاریس، در گفت‌وگو با رادیو آرتی‌ال گفت که هشت هزار نیروی امنیتی و ۱۴ خودرو زرهی در پایتخت در حالت آماده‌باش قرار دارند.

برای دومین هفته متوالی، چندین مسابقه فوتبال به درخواست مقام‌های رسمی به حالت تعلیق درآمده است.

این در حالی است که برخی اتحادیه‌های تجاری خواستار برگزاری اعتصاب در سراسر کشور شده‌اند.

«فیلیپه مارتینز» رهبر اتحادیه چپ‌گرای کنفدراسیون عمومی کارگران، گفت: «بهترین اقدام در وضعیت فعلی اعتصاب است. این کشور دچار نابرابری است و باید کاری کنیم که رؤسای شرکت‌های بزرگ بهای آن را بپردازند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.