تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 14:29
کد خبر : 78115

آغاز نشست شورای حکام آژانس در وین

آغاز نشست شورای حکام آژانس در وین

آرمان شرق-امنیت هسته‌ای؛ تقویت فعالیت‌های آژانس در زمینه علوم، فناوری و کاربرد‌های هسته‌ای؛ راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد؛ درخواست پادمان در کره شمالی؛ اجرای توافقنامه پادمان‌های NPT در سوریه و توافقنامه پادمان NPT با ایران از محور‌های مهم این نشست پنج روزه اعلام شده است.

نشست فصلی شورای حکام اژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از ظهر امروز در مقر این سازمان در وین آغاز شد.

به گزارش صدا و سیما از وین؛ در نخستین روز کاری این نشست بیانیه مقدماتی رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره محور‌های این نشست پنج روزه قرائت شد.

ایمنی و تشعشات هسته‌ای؛ امنیت هسته‌ای؛ تقویت فعالیت‌های آژانس در زمینه علوم، فناوری و کاربرد‌های هسته‌ای؛ راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد؛ درخواست پادمان در کره شمالی؛ اجرای توافقنامه پادمان‌های NPT در سوریه و توافقنامه پادمان NPT با ایران از محور‌های مهم این نشست پنج روزه اعلام شده است.
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار است عصر امروز در حاشیه نشست شورای حکام در یک نشست مطبوعاتی شرکت و مطالبی در باره محور‌های این نشست ارائه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.