تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آبان 1397 - 16:28
کد خبر : 45919

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار تهران

آرمان شرق:کشتی‌آرای اظهار کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان، نرخ نیم سکه ۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۸۰ هزار تومان است. همچنین

آرمان شرق:کشتی‌آرای اظهار کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان، نرخ نیم سکه ۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۸۰ هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۳ هزار تومان است.

به گزارش آرمان شرق ،محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد نوسانات بازار سکه و طلا در چند روز اخیر گفت: از دیروز همزمان با افزایش قیمت جهانی طلا ، قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز افزایش داشته است. این افزایش دو دلیل عمده دارد که شامل افزایش نرخ ارز و دیگری افزایش تقاضا است.

وی ادامه داد: این افزایش باعث رشد ۲۳۵ هزار تومانی سکه در بازار شده است و همچنین افزایش تقاضا حباب سکه را از ۳۰۰ هزار تومان به ۳۸۵ هزار تومان رسانده است. در مجموع دادو ستد در بازار برخلاف هفته گذشته رونق گرفته است.

عضو هیات مدیره کمیسیون طلا و جواهر تهران با بیان اینکه آغاز تحریم‌ها مسلما یک شوک قیمتی ایجاد می‌کند، گفت: از مدت‌ها قبل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت برنامه ریزی‌هایی را جهت کاهش تاثیرات تحریم‌ها پایه‌ریزی کرده‌اند اما تا چه حد موفق شود باید منتظر آینده بود.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه در بازار گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان، نرخ نیم سکه ۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۸۰ هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۳ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.