تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 15:50
کد خبر : 38255

آخرین خبرها از مسکن مهر

آرمان شرق:با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر امروز (دوشنبه ) بطور همزمان تعداد یکهزار و ۵۵۲واحد مسکن مهر در استان کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت . به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، از تعداد واحد مسکن افتتاح شده، ۹۵۲ واحد در شهرهایی با بیش

آرمان شرق:با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر امروز (دوشنبه ) بطور همزمان تعداد یکهزار و ۵۵۲واحد مسکن مهر در استان کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، از تعداد واحد مسکن افتتاح شده، ۹۵۲ واحد در شهرهایی با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۷۰۰ واحد در بافت های فرسوده استان کرمان قرار دارند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، در مراسم افتتاح این طرحها گفت: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و انجام خدمات زیربنایی و روبنایی به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تخصیص این اعتبار پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.
احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه برای امسال یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دولت درخواست شده ، اظهار داشت: دستور رئیس جمهوری برای تخصیص این اعتبار و تکمیل مسکن های مهر صادر شده و از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم که برای تسریع در تحویل این واحدها به پرداخت این اعتبارات سرعت بخشد.
به گفته اصغری مهر آبادی تاکنون چهار هزار میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن و ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی مسکن مهر به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و ۴۲۰ هزار واحد در مناطق روستایی تعلق گرفته است.
وی همچنین گفت : از سال ۸۶ تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده که از این میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد به مردم تحویل داده شده است.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور هم در این مراسم گفت: با حمایت دستگاه های اجرایی کار ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی را برای افراد نیازمند آغاز کرده ایم که از این میزان ۲۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.
کیومرث سلگی افزود: پنج هزار واحد دیگر در مرحله افتتاح و پنج هزار واحد مسکونی نیز در مرحله پیگیری مقدماتی قرار دارد.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور گفت: این انجمن با محوریت مردم و خیران و حمایت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن توانسته قدم هایی در تامین مسکن افراد کم درآمد بردارد و منازل مسکونی با بالاترین کیفیت را به جامعه هدف خود تحویل دهد.
وی افزود: انجمن خیران مسکن ساز در تمامی مراکز استان ها و ۱۲۱ شهرستان شعبه دارد و حدود یکهزار نفر اعضای این انجمن به صورت افتخاری خدمات می دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این آیین گفت: ۲۲۴ واحد از مجموع یکهزار و ۶۵۲ واحد مسکن مهر افتتاح شده توسط خیران مسکن ساز ساخته شده است و افراد ساکن در این منازل مسکونی جامعه هدف این انجمن هستند.
محمد مهدی بلوردی افزود: این منازل دارای پارکینگ، انباری، محوطه سازی و با متراژ ۹۰ متر مفید هستند و عملیات اجرایی سه مدرسه در این محدوده آغاز شده که یک مدرسه و یک پاسگاه انتظامی امروز افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه در احداث پارک های این مسکن ها عقب هستیم ،گفت: در محل محدوده ۵۷ و ۴۲ هکتاری مسکن مهر شهر کرمان حدود ۳۰ هزار نفر ساکن هستند و پارک های این محدوده برای تکمیل تحویل شهرداری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.