تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 10:04
کد خبر : 42896

آخرین اخبار از سیل در شمال کشور

آخرین اخبار از سیل در شمال کشور

آرمان شرق:رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سیل و آبگرفتگی شهرستان‌هایی از سه استان گلستان، گیلان و مازندران را درگیر کرده است و از روز گذشته تا صبح امروز (شنبه) در ۲۲ شهرستان از این استان‌ها امدادرسانی شده است. به گزارش آرمان شرق ،مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد امدادرسانی به

آرمان شرق:رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سیل و آبگرفتگی شهرستان‌هایی از سه استان گلستان، گیلان و مازندران را درگیر کرده است و از روز گذشته تا صبح امروز (شنبه) در ۲۲ شهرستان از این استان‌ها امدادرسانی شده است.

به گزارش آرمان شرق ،مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد امدادرسانی به مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی، اظهار کرد: از روز گذشته (جمعه‌) تا ساعت ۶ صبح امروز امدادگران جمعیت هلال احمر در سه استان گلستان، گیلان و مازندران که درگیر سیل و آبگرفتگی شده‌اند، مشغول امدادرسانی  هستند و فعالیت آنها همچنان ادامه‌ دارد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امدادرسانی در ۲۲ شهرستان این سه استان در حال انجام است و ۷۸ تیم متشکل از ۳۵۳ امداد گر مشغول امدادرسانی هستند.

وی  در ادامه‌ اضافه کرد: تاکنون به ۷۰۹ نفر امدادرسانی شده است و چهار نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند و هشت نفر نیز اسکان اضطراری داده شده است.

سلیمی همچنین گفت: برای امدادرسانی و تخلیه آب از ۷۸ دستگاه موتور پمپ و لجن کش استفاده شده است و تاکنون ۵۱۸ منزل مسکونی که دچار آبگرفتگی شده بودند، از آب تخلیه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.