تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 13:56
کد خبر : 43431

آخرین اخبار از درگیری مسلحانه در مریوان

آخرین اخبار از درگیری مسلحانه در مریوان

آرمان شرق:جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح و به شهادت رسیدن سرباز وظیفه “میلاد محمدیان” در این عملیات خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح، اظهار داشت:

آرمان شرق:جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح و به شهادت رسیدن سرباز وظیفه “میلاد محمدیان” در این عملیات خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح، اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی مریوان با تعدادی اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی درگیر شدند.

وی افزود: مرزبانان با حضور به موقع، اشرار مسلح را غافلگیر کرده و در عملیاتی مقتدرانه موفق شدند ضمن وارد کردن تلفات سنگین، مقادیری قابل توجهی سلاح و مهمات از آن ها کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه “میلاد محمدیان” به درجه رفیع شهادت نایل شد که امیدواریم روحش با شهدای کربلا محشور شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.