تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 1:14
کد خبر : 98797

ایران- برزیل؛ رویا محقق می‌‌شود؟

ایران- برزیل؛ رویا محقق می‌‌شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:با توجه به اینکه دیدار معوقه برزیل و آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود، مسوولان فدراسیون فوتبال با این کشورها هم وارد مذاکره شده‌‌اند تا در همین کشور یک بازی دوستانه انجام بدهیم.طبق اعلام حسن کامرانی‌‌فر،دبیرکل فدراسیون برگزاری بازی با یکی از این دو غول فوتبال آمریکای جنوبی و جهان هم بین ۹۰ تا ۹۵درصد قطعی شده است.

آرمان شرق-گروه ورزش:با توجه به اینکه دیدار معوقه برزیل و آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود، مسوولان فدراسیون فوتبال با این کشورها هم وارد مذاکره شده‌‌اند تا در همین کشور یک بازی دوستانه انجام بدهیم. طبق اعلام حسن کامرانی‌‌فر، دبیرکل فدراسیون برگزاری بازی با یکی از این دو غول فوتبال آمریکای جنوبی و جهان هم بین ۹۰ تا ۹۵درصد قطعی شده است.

 

ایران- برزیل؛ رویا محقق می‌‌شود؟


تیم ملی فوتبال ایران در مسیر آماده‌‌سازی خود برای حضور در جام‌‌جهانی۲۰۲۲ قطر قرار است در ماه‌های خرداد و شهریور دیدارهای دوستانه‌‌ای را برگزار کند. ظاهرا یکی از این بازی‌‌ها که تا حد زیادی قطعی شده است، دیدار با نیوزیلند در قطر است. این تیم اهل اقیانوسیه باید ۲۴خرداد در دیدار پلی‌‌آف جام‌‌جهانی به مصاف کاستاریکا برود و به همین دلیل درصدد برگزاری یک بازی دوستانه قبل از این بازی مهم البته پشت درهای بسته است.

نیوزیلند برای این مصاف تدارکاتی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق قطعی رسیده است. از طرفی مسوولان فدراسیون کانادا هم برای آماده‌‌سازی این تیم که پس از ۳۶سال موفق به صعود به جام جهانی شده، مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ایران انجام داده‌‌اند و البته شرط آنها هم برای انجام این دیدار دوستانه سفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به کانادا است.

از طرفی با توجه به اینکه دیدار معوقه برزیل و آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود، مسوولان فدراسیون فوتبال با این کشورها هم وارد مذاکره شده‌‌اند تا در همین کشور یک بازی دوستانه انجام بدهیم. طبق اعلام حسن کامرانی‌‌فر، دبیرکل فدراسیون برگزاری بازی با یکی از این دو غول فوتبال آمریکای جنوبی و جهان هم بین ۹۰ تا ۹۵درصد قطعی شده است./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.