تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 10:20
کد خبر : 96412

«عشق مدرن» ؛ شاید هم عشق همین است!

«عشق مدرن» ؛ شاید هم عشق همین است!

آرمان شرق-گروه جامعه:شاید هم عشق همین است:پرشی از سر ایمان، باور به غیر ممکن، توانایی باور به این که دختر بچه‌ای در شهری کوچک در رود آیلند می‌تواند با پل مک کارتنی ازدواج کند.یا باور زنی داغدار به اینکه عشق یک مادر آن قدر قوی است که هنوز می‌تواند صدای لالایی‌اش را به گوش فرزندی که از دست رفته برساند.

آرمان شرق- گروه جامعه:شاید هم عشق همین است: پرشی از سر ایمان، باور به غیر ممکن، توانایی باور به این که دختر بچه‌ای در شهری کوچک در رود آیلند می‌تواند با پل مک کارتنی ازدواج کند. یا باور زنی داغدار به اینکه عشق یک مادر آن قدر قوی است که هنوز می‌تواند صدای لالایی‌اش را به گوش فرزندی که از دست رفته برساند.
کتاب «عشق مدرن» داستان‌هایی واقعی درباره عشق، جدایی و رستگاری

کتاب «عشق مدرن» مجموعه‌ای از داستان‌های درباره عشق، جدایی و رستگاری است. داستان‌هایی واقعی که خواندن آن‌ها مارا با ابعاد مختلف عشق آشنا می‌سازد.
کتاب «عشق مدرن» اثر دانیل جونز و ترجمه فرشاد رضایی به همت نشر ققنوس با قیمت ۵۸ هزار تومان روانه بازار شده است.

«عشق مدرن» مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که افرادی با پس زمینه‌های مختلف خانوادگی و اجتماعی برای ستونی به همین نام در روزنامۀ نیویورک تایمز فرستاده‌اند. این کتاب دربردارندۀ محبوب‌ترین جستارهایی است که در آن ستون به چاپ رسیده است.

دانیل جونز دبیر ستون «عشق مدرن» از میان بیش از هشت‌هزار جستاری که هر سال برایش ارسال می‌شد این مجموعه را انتخاب و در قالب یک کتاب منتشر کرد.

عشق مدرن شهر فرنگی است از تجربیات عاشقانه‌ای که بهتر از هر لغتنامه‌ای عشق را تعریف می‌کند. داستان‌هایی که باعث حیرت و آگاهی خواننده می‌شوند. گاه او را به خنده می‌اندازند، و گاه به گریه. داستان‌هایی که گاهی حتی چندان مدرن هم نیستند. اما همه‌شان پوستۀ صدف عشق را می‌گشایند و زیبایی دردناک درونش را هویدا می‌کنند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانید:

شاید هم عشق همین است: پرشی از سر ایمان، باور به غیر ممکن، توانایی باور به این که دختر بچه‌ای در شهری کوچک در رود آیلند می‌تواند با پل مک کارتنی ازدواج کند. یا باور زنی داغدار به اینکه عشق یک مادر آن قدر قوی است که هنوز می‌تواند صدای لالایی‌اش را به گوش فرزندی که از دست رفته برساند./ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.