تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 6:43
کد خبر : 92731

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

آرمان شرق-گروه ورزش: تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ میهمان نساجی مازندران خواهد بود.

آرمان شرق-گروه ورزش: تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ میهمان نساجی مازندران خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مازندران

حامد لک،سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی‌، سیامک نعمتی، سعید آقایی‌، کمال کامیابی نیا‌،احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، و مهدی عبدی
داور خوش‌یمن برای پرسپولیس

پرسپولیس با قضاوت سیدرضا مهدوی ۵ بازی را با پیروزی پشت ‌سر گذاشته است‌.

به گزارش تازه نیوز، بازی نساجی با پرسپولیس در مشهد را سیدرضا مهدوی قضاوت خواهد کرد. داوری که پیش از این ۶ بار برای پرسپولیس سوت زده است و برای هفتمین بار قضاوت یک دیدار را که پرسپولیس در آن حضور دارد تجربه می‌کند. جالب اینکه پرسپولیس با قضاوت این داور نتایج خوبی گرفته است. در این ۶ بازی پرسپولیس ۵ بازی را با پیروزی پشت ‌سر گذاشته است‌؛ پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان (لیگ هجدهم)، ماشین‌سازی (لیگ هجدهم)، نفت مسجدسلمیان (لیگ نوزدهم)، سایپا (لیگ بیستم) و پیکان (لیگ بیست و یکم) پنج دیداری هستند که پرسپولیس با سوت‌های مهدوی به پیروزی رسیده است و تنها در دیدار با نفت تهران در لیگ هفدهم بود که مهدوی برای اولین بار قضاوت یک بازی پرسپولیس را بر‌عهده داشت و سرخپوشان در این دیدار به تساوی رسیدند اما در ۵ قضاوت بعدی او برای پرسپولیس، سرخ‌ها طعم پیروزی را چشیده‌اند و اگر در بازی با نساجی نیز پرسپولیس به پیروزی برسد به ششمین برد پیاپی با قضاوت این داور دست خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.