تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 12:22
کد خبر : 91119

من با دخالت مسئولین در فعالیتهای اقتصادی موافق نیستم

من با دخالت مسئولین در فعالیتهای اقتصادی موافق نیستم

رهبر انقلاب فرمودند: دو کار اصلی بر عهده‌ مسئولین است؛ اول، مسئله‌ ایجاد یک نقشه‌ راهبردی برای مجموع صنعت کشور و به خصوص بعضی از صنایع؛دوم، مدیریت متمرکز، مدیریت و هدایت. دو کار ویژه‌ای که رهبر انقلاب برای مسئولان اقتصادی کشور مشخص کردند رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفتند:

رهبر انقلاب فرمودند: دو کار اصلی بر عهده‌ مسئولین است؛ اول، مسئله‌ ایجاد یک نقشه‌ راهبردی برای مجموع صنعت کشور و به خصوص بعضی از صنایع؛دوم، مدیریت متمرکز، مدیریت و هدایت.
دو کار ویژه‌ای که رهبر انقلاب برای مسئولان اقتصادی کشور مشخص کردند

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفتند: یکی از مهمترین فوائد این جلسه این است که مسئولین کشور از زبان فعالان اقتصادی، مشکلات و موانع راه را بدون واسطه بشنوند‌.

ایشان فرمودند: دو کار اصلی بر عهده‌ مسئولین است؛ اول، مسئله‌ ایجاد یک نقشه‌ راهبردی برای مجموع صنعت کشور و به خصوص بعضی از صنایع؛دوم، مدیریت متمرکز، مدیریت و هدایت.

آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: من با دخالت مسئولین دولت و دستگاههای دولتی در فعالیتهای اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم. این کار باید حتماً انجام شود./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.