تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 0:40
کد خبر : 90951

ورود زنان باز هم گزینشی بود؟

ورود زنان باز هم گزینشی بود؟

آرمان شرق- به‌طور کلی اما با وجود سختگیری روزافزون فدراسیون جهانی در مورد حضور زنان در ورزشگاه، باید دید چه ‌سازو‌کاری در این مورد اتخاذ می‌شود. طبیعتا فیفا به دنبال حضور آزادانه و غیرگزینشی زنان در استادیوم‌ها است و این مساله بالاخره باید اتفاق بیفتد.

تیم ملی ایران در شرایطی با برتری برابر عراق به مرحله نهایی جام‌جهانی صعود کرد که با الزام فیفا و موافقت مسوولان داخلی، این مسابقه با حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر مرد و زن برگزار شد.

با این وجود از صبح روز بازی اخبار غیررسمی زیادی در مورد گزینشی بودن حضور زنان در ورزشگاه منتشر شد. بسیاری از بانوان هوادار فوتبال اعتراض داشتند که موفق نشده‌اند وارد سایت فروش بلیت شوند. همزمان فیلم و عکس‌هایی از اتوبوس حامل زنان تماشاگر به سمت ورزشگاه آزادی منتشر شد که به شایعات دامن زد. به‌طور کلی اما با وجود سختگیری روزافزون فدراسیون جهانی در مورد حضور زنان در ورزشگاه، باید دید چه ‌سازو‌کاری در این مورد اتخاذ می‌شود. طبیعتا فیفا به دنبال حضور آزادانه و غیرگزینشی زنان در استادیوم‌ها است و این مساله بالاخره باید اتفاق بیفتد.
تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی با امارات بازی دارد و باید دید شرایط حضور تماشاگران در این مسابقه به چه شکل خواهد بود؟/دنیای اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.