تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 23:48
کد خبر : 90869

دلار کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد

دلار کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد

آرمان شرق- بازار ارز روز پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در ساعات ابتدایی معاملات نقدی بازار امروز ۱۵۰ تومان پایین رفت و بر روی ۲۸ هزار تومان قرار گرفت. دلار در نیمه روز کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد و با ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان معامله شد.در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز بر روی ۲۴ هزار ۹۸۸ تومان ایستاد . این قیمت نسبت به عصر روز گذشته کاهش ۹ تومانی را نشان می دهد.

در بازار ارز و طلای امروز پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ قیمت دلار کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد و قیمت طلا و قیمت سکه هم ریزش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز روز پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در ساعات ابتدایی معاملات نقدی بازار امروز ۱۵۰ تومان پایین رفت و بر روی ۲۸ هزار تومان قرار گرفت. دلار در نیمه روز کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد و با ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان معامله شد.در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز بر روی ۲۴ هزار ۹۸۸ تومان ایستاد . این قیمت نسبت به عصر روز گذشته کاهش ۹ تومانی را نشان می دهد.

صرافان دلار و یورو را چند خریدند؟

صرافی ملی در آخرین روز معاملاتی هفته اخیر قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴ هزار و ۸۶۳ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵ هزار و ۱۱۳ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید یورو امروز ۲۸ هزار و ۴۰۳ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۶۸۸ تومان بود.
قیمت درهم اندکی افت کرد

قیمت درهم در بازار امروز همزمان با کاهش قیمت دلار افت کرد. درهم در بازار ارز امروز ۳۰ تومان از عصر روز گذشته پایین تر بود و با ۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۹۸ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.
قیمت سکه و طلا ریزش کرد

قیمت اونس طلا از شب گذشته ریزش کرد در بازار امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد. این فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۱۸۱۱ دلار قرار داشت . در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار با ۱ میلیون و ۲۲۸ هزار ۴۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان عقب نشینی کرده بود. قیمت سکه هم امروز نسبت به روز گذشته ۱۸۵ هزار تومان ریزش کرد . این فلز گران بهای داخلی در بازار امروز با ۱۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان معامله شد. . با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۳.۹۷ درصد بود.

بازار دلار میزبان سیگنال های مثبت برجامی

بازار ارز تهران امروز هم میزبان سیگنال های مثبت برجامی بود. میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت اگر مذاکرات با سرعت بیشتری نسبت به آنچه اکنون در جریان است، انجام شود، در واقع تا پایان ماه فوریه رسیدن به توافق واقعی به نظر می رسد. در اصل، پس از آن چند ماه دیگر برای آماده سازی از سرگیری معاهده هسته ای به طور کامل نیاز است.او علاوه بر این، خاطرنشان کرد که آمریکا و ایران به زودی می توانند برای بحث و گفتگو پیرامون برجام پشت میز مذاکره بنشینند.

همچنین وبگاه آمریکایی «دیپلماتیک» گزارش کرد که یکی از دیپلمات‌های اروپایی که خواست نامش فاش نشود، در ارتباط با روند مذاکرات وین گفته است: «تاکنون خوب بوده است» و همچنین به این نکته اشاره کرده است که طرف‌های مذاکره‌کننده در حال آماده‌سازی پیش‌نویس در اتاق مذاکرات هستند.

این اظهارات در حالی است که امروز یک رسانه آمریکایی گزارش کرد که در پی اختلافات عمیق میان اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات وین درباره برجام، یک عضو دیگر از تیم مذاکراتی آمریکا خارج شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.