تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 0:44
کد خبر : 90728

تاکید وزیر علوم بر استقلال روبط عمومی

تاکید وزیر علوم بر استقلال روبط عمومی

آرمان شرق- ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد .بر این اساس تعدادی از مدیریت‌های وزارت علوم ادغام شدند، یکی از آنها روابط‌ عمومی بود که به مجموعه دفتر وزارتی اضافه شد، ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط‌ عمومی به وضعیت خود بازگردد و امیدواریم که با آن موافقت شود ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد .بر این اساس تعدادی از مدیریت‌های وزارت علوم ادغام شدند، یکی از آنها روابط‌ عمومی بود که به مجموعه دفتر وزارتی اضافه شد، ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط‌ عمومی به وضعیت خود بازگردد و امیدواریم که با آن موافقت شود و اگر موافقت نشود، خیلی فرقی نمی‌کند؛ روابط عمومی کارکرد خود را دارد و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سیزدهمین نشست سراسری معاونان بین‌الملل دانشگاه‌ها که در وزارت علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات چارت وزارت علوم و کوچک‌سازی بخش روابط‌عمومی توضیح داد و گفت: یکی ازسیاست‌هایی که دولت در پی آن است، سیاست چابک‌سازی دولت است و کوچک‌سازی ساختارهای دولتی در دستور کار قرار دارد و این به دلیل کارآمد کردن آنان صورت می‌گیرد. بر این اساس سازمان امور اداری و استخدامی بازنگری چارت و وزارتخانه‌ها را به عنوان سیاست کلان دولت برای چابک‌سازی ساختار وزارتخانه‌ها پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: ما در بازنگری چارت وزارت علوم تصمیم گرفتیم معاونت فناوری و نوآوری را تأسیس کنیم و با توجه به اینکه بر اساس تصمیم سازمان امور اداری و استخدامی تعداد معاونت‌ها و مدیریت‌ها مشخص است، به همین دلیل این معاونت نیز با خود تعدادی مدیریت ایجاد کرد.

بر این اساس تعدادی از مدیریت‌های وزارت علوم ادغام شدند، یکی از آنها روابط‌ عمومی بود که به مجموعه دفتر وزارتی اضافه شد، ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط‌ عمومی به وضعیت خود بازگردد و امیدواریم که با آن موافقت شود و اگر موافقت نشود، خیلی فرقی نمی‌کند؛ روابط عمومی کارکرد خود را دارد و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.