تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 7:18
کد خبر : 90602

چگونه تبلیغات گوگل را راه اندازی کنیم؟

چگونه تبلیغات گوگل را راه اندازی کنیم؟

آرمان شرق- ساده‌ترین روش تبلیغاتی در Google Ads تبلیغات متنی است که با مشاهده علامت AD در کنار نتایج جستجوی گوگل قابل شناسایی است. روش بعدی تبلیغات ویدئویی است که آن را با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب انجام می‌دهند. در این روش شما باید یک فیلم تبلیغاتی از کسب و کار خود را به گوگل تحویل دهید تا گوگل آن را در پلتفرم‌های مرتبط با خود به نمایش درآورد.‌

تبلیغات هدفمند یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در دنیای تجارت به شمار می‌رود، تبلیغات گوگل به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی و بازاریابی محتوا در موتور جستجوی گوگل می‌باشد.

تبلیغات هدفمند یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در دنیای تجارت به شمار می‌رود، با توجه به اینکه استفاده از اینترنت توسط کاربران روز به روز در حال گسترش است، تبلیغات گوگل به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی و بازاریابی محتوا در موتور جستجوی گوگل می‌باشد. گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو در سراسر جهان است. آمارها نشان می‌دهد که به طور میانگین هر فرد ایرانی روزانه پنج بار در گوگل به جستجو می‌پردازد. تبلیغات گوگل روشی است که با فعالسازی آن تبلیغ سایت کسب و کار شما برای کاربرانی به نمایش در می‌آید که به دنبال محصولات یا خدمات ارائه شده در سایت شما هستند. در واقع وقتی کاربر روی لینک مورد نظر کلیک کند به صورت مستقیم وارد سایت شما خواهد شد. تبلیغ گوگل سریع‌ترین و قدرتمندترین روش جذب مشتری برای یک سایت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دستیار صوتی گوگل چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟
تبلیغات در گوگل چیست؟‌

همانطور که می‌دانید گوگل پربازدیدترین موتور جستجو به شمار می‌رود و ابزارهای تبلیغاتی متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل، سرویس گوگل ادز است. معروف‌ترین شکل این سرویس یعنی تبلیغات در گوگل به کاربران اجازه می‌دهد که با پرداخت هزینه برای هر کلیک باعث شوند که سایت آن‌ها حضور موثرتری در فضای اینترنت داشته باشد و دقیقا افرادی که مخاطب هدف و مشتری واقعی هستند به سایت آن‌ها مراجعه کنند. اگر تبلیغات گوگل به خوبی مدیریت شوند، برای تمام کسب و کارهای آنلاین مفید واقع خواهند شد. هزینه ایجاد اکانت گوگل ادز و نمایش تبلیغات در آن رایگان است و هزینه‌ای که پرداخت می‌شود به ازای هر کیلک محاسبه می‌شود. برای تبلیغات در گوگل ابتدا باید کار با این سیستم را بیاموزید سپس با ایجاد یک اکانت، تبلیغات خود را شروع کنید. مهمترین دلایل محبوبیت تبلیغ گوگل در بین کاربران ارزانی و هزینه پایین نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر و هدفمندی می‌باشد. همانطور که اشاره کردیم هزینه‌ها طبق تعداد کلیک‌ها محاسبه می‌شود. البته نکته مهمی که وجود دارد، انتخاب کلمات کلیدی موثر است‌.
آشنایی با مزایای تبلیغات گوگل:

پوشش دادن جامعه هدف با وسعت زیاد
پویاتر، به صرفه‌تر و پربازده‌تر از روش‌های تبلیغاتی دیگر
دارای مدیریت حرفه‌ای و در نظر گرفتن بودجه روزانه برای تبلیغات
امکان تعیین ساعت نمایش تبلیغ در هر ساعت از شبانه‌روز
تعیین نرخ کلیک‌ها به صوررت دستی
امکان نمایش دائم تبلیغات در صفحه اول گوگل در قسمت بالا و سمت راست
فعال بودن در همه مرورگرها در محیط‌ انگلیسی و فارسی
امکان تعیین کشور مورد نظر برای نمایش تبلیغات گوگل برای جلوگیری از کلیک‌های اضافه از کشورهای دیگر
امکان بررسی و نظارت روی تبلیغات تا رسیدن به بیشتری بهره‌وری
عدم ایجاد مزاحمت برای کاربران به خاطر هدفمندی تبلیغات
امکان قرار دادن متن مناسب درباره کلمه کلیدی برای بازدهی بالا
تبلیغات در گوگل برای چه کسانی مفید است؟‌

استفاده از تبلیغات گوگل برای همه کسانی که کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند، مفید خواهد بود. با توجه به کلمات کلیدی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود و تاثیر این کلمات بر افزایش تبدیل کاربران بازدید کننده از سایت به مشتری گوگل ادز می‌تواند تاثیر خوبی در افزایش درآمد کسب و کار شما داشته باشد. اگر بتوانید کلمات کلیدی مناسب را برای تبلیغ گوگل استفاده کنید، به طور قطع نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. حتی اگر سایت شما از نظر رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سایت در جایگاه خوبی قرار نداشته باشد، با پرداخت هزینه تبلیغات گوگل می‌توانید رتبه اول گوگل را به دست آورید. کسب و کارهایی که برای یک مدت محدود محصولات و خدمات خود را با تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند، از طریق گوگل ادز به راحتی می‌توانند به چشم بیایند و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. افزایش ترافیک ورودی کاربران به مدت محدود به بازگشت سرمایه شما کمک می‌کند.
آشنایی با نکات مهم درباره تبلیغات گوگل

نکته مهمی که درباره تبلیغات گوگل وجود دارد این است که ایرانی‌ها به دلیل تحریم و مسائل سیاسی به این سرویس دسترسی ندارند و حتما باید از VPN استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار اینترنتی شما بزرگ باشد یا کوچک، به هر حال امکان استفاده از این روش تبلیغاتی فراگیر برایتان وجود دارد. البته برای استفاده از این روش حتما باید آموزش تبلیغات در گوگل را فرا بگیرید زیرا استفاده از این سرویس زیاد راحت نیست. فقط برای کسانی آسان و راحت است که تجربه کار با Google Adwords را داشته باشند. برای کسب رتبه‌های برتر گوگل رقبای خود را نیز مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید با اصطلاحات انگلیسی این حوزه به خوبی آشنا شوید. وقتی کسب و کار خود را در موتور جستجوی گوگل تبلیغ می‌کنید باید به کاربرپسند بودن، زیبایی و تکمیا بودن محتوای سایت خود نیز توجه داشته باشید. به طوری که کاربر بعد از کلیک روی تبلیغ و ورود به سایت به سرعت آن را ترک نکنند و با مشاهده محتوای سایت به یکی از مشتریان شما تبدیل شود.
تبلیغ در گوگل ادورز به چند روش انجام می‌شود؟

ساده‌ترین روش تبلیغاتی در Google Ads تبلیغات متنی است که با مشاهده علامت AD در کنار نتایج جستجوی گوگل قابل شناسایی است. روش بعدی تبلیغات ویدئویی است که آن را با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب انجام می‌دهند. در این روش شما باید یک فیلم تبلیغاتی از کسب و کار خود را به گوگل تحویل دهید تا گوگل آن را در پلتفرم‌های مرتبط با خود به نمایش درآورد.‌ حتما برایتان پیش آمده که هنگام تماشاهای فیلم‌های یوتیوب تبلیغات پنج ثانیه‌ای مشاهده کنید. روش بعدی استفاده از سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف برای اجرای تبلیغات نمایشی است. در این روش باید یک بنر تبلیغاتی مخصوص به کسب و کار خود را به گوگل بدهید. گوگل این بنر را در سایت‌ها و وبلاگ‌های مشهور و پربازدید به اشتراک می‌گذارد. در مقابل شما باید هزینه تبلیغات گوگل را به وبلاگ یا سایت‌های پربازدید پرداخت کنید. روش بعدی تبلیغات در اپلیکیشن‌ها ی مخصوص گوشی‌های هوشمند است. این روش دقیقا شبیه به تبلیغات نمایشی است. با این تفاوت که به جای انتشار بنر در وبلاگ‌ها و سایت‌های مشهور آن را در اپلیکیشن‌ها به نمایش درمی‌آورند. البته تبلیغات گوگل در اپلیکشن‌ها به عنوان یک روش جدید هنوز به اندازه روش‌های دیگر پیشرفت نکرده است.
شرکت در دوره‌های آموزش تبلیغات در گوگل چه لزومی دارد؟‌

همانطور که می‌دانید تبلیغات گوگل به عنوان یک روش میانبر به کسب و کار شما کمک می‌کند که برای مدت محدودی هم که شده در بین رقبای خود به رتبه بهتری دست پیدا کنید. استفاده از این سرویس ممکن است هیچ تاثیری در ارتقای رتبه سایت شما در گوگل نداشته باشد اما به طور کلی در افزایش تعداد مشتری‌ها تاثیر بسزایی دارد.‌ برای موفقیت در عرصه تبلیغات گوگل حتما باید با اصطلاحات انگلیسی رایج در آن آشنا شوید. افراد مبتدی که در دوره‌های آموزش تبلیغات در گوگل شرکت نکرده‌اند، بهتر است به این حوزه وارد نشوند و حتما از شرکت‌های رابط درخواست کنند که تبلیغات کسب و کار آن‌ها را انجام دهد. مشورت با افراد حرفه‌ای و باتجربه به کسانی که امکان استفاده از آموزش تبلیغات در گوگل برای آن‌ها وجود ندارد، کمک زیادی خواهد کرد. در کنار تبلیغات گوگل حتما سعی کنید با رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سایت رضایت بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید.

آموزش تبلیغات در گوگل می‌تواند تحول عظیمی در کسب و کارهای اینترنتی به وجود آورد. این آموزش از هدر رفتن هزینه‌های اضافی که صرف روش‌های غیر استاندارد تبلیغات گوگل می‌شود، جلوگیری می‌کند.‌ تبلیغات در گوگل شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند به راحتی می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر به گوگل، سایت خود را به رتبه‌های برتر گوگل برسانند. اما تبلیغات گوگل پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. برای یادگیری اصولی و استاندارد تبلیغ در گوگل باید در دوره‌های آموزش تبلیغات در گوگل شرکت کنید. در این دوره‌های آموزشی همه موارد مهم که برای ساخت اکانت گوگل ادورز، نحوه ساخت کمپین، نحوه ساخت ادگروپ، نحوه نوشتن متن تبلیغاتی حرفه‌ای که با استانداردهای گوگل مطابقت داشته باشد،‌ نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی به صورت هدفمند، روش‌های جلوگیری از کلیک‌های غیر واقعی، سئو و بهینه سازی صفحات تبلیغی و غیره به کاربران علاقه‌مند آموزش داده می‌شود./ایسکانیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.