تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 8:43
کد خبر : 89815

جانشین آل کثیر از تبریز می‌آید

جانشین آل کثیر از تبریز می‌آید

آرمان شرق-طبق اخبار رسیده مشخص شد یحیی گل محمدی یکی از دو گزینه خودش را برای خط حمله انتخاب کرده و او کسی نیست جز پیمان بابایی، مهاجم تیم تراکتور.

مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی برای جانشینی عیسی آل کثیر مشخص شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید در خط حمله از کمبود بازیکن رنج می‌برد و آمار و ارقام هم نشان می‌دهد سرخپوشان در این خط از زمین قدرت چند فصل اخیر خود را ندارند.

جدایی شهریار مغانلو یکی از دلایلی است که برای افت خط حمله پرسپولیس مطرح شده است و جانشین مناسبی به جای او جذب نشد تا یحیی گل محمدی از این بابت چند بار لب به گلایه بگشاید.

در این میان بدشانسی بزرگ سرخپوشان مصدومیت شدید عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی است که او را تا پایان فصل خانه نشین کرد و نیاز پرسپولیس به جذب مهاجم در پنجره زمستانی بیشتر از قبل شد.

از همین رو طبق اخبار رسیده مشخص شد یحیی گل محمدی یکی از دو گزینه خودش را برای خط حمله انتخاب کرده و او کسی نیست جز پیمان بابایی، مهاجم تیم تراکتور.

بابایی که اخیراً با بخشی از هواداران تراکتور در فضای مجازی به مشکل خورده تصمیم به جدایی دارد و از حضور در تبریز راضی نیست و حالا پیشنهاد پرسپولیس هم مزید بر علت شد تا برای جدایی مصمم‌تر شود ولی مشکل بزرگ او قراردادش با تراکتور است و البته اعتقادی که سولدو به بازی او دارد باعث شده با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان تبریزی مخالفت شود.

با این وجود با توجه به اینکه تراکتور در آستانه تغییر مالکیت است ممکن است در این میان اتفاقات دیگری رخ دهد.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها برای مجاب کردن تراکتور در راه صدور رضایت نامه بابایی قصد دارند مدافع میانی ناراضی خود را در این معامله وارد کنند. علیرضا ابراهیمی که از نیمکت نشینی در پرسپولیس راضی نیست و این موضوع باعث شده در مقطعی با یحیی گل محمدی به مشکل بخورد، از جمله بازیکنانی است که از دو سال قبل مد نظر تراکتور قرار دارد و حالا که تیم تبریزی در پست دفاع میانی نیاز به بازیکن دارد، فراهم شدن شرایط جذب او اتفاق خوبی برای آنها خواهد بود.

از این رو ارائه پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن می‌تواند آن را به عملی شدن نزدیک کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً به زودی شاهد جابجایی این دو خواهیم بود. / ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.