تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 22:19
کد خبر : 88021

پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد

پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد

آرمان شرق- با اعتراض هیات نظارت بر مطبوعات، پرونده به شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر استان ارجاع شد که با رسیدگی قضات آن دادگاه و برگزاری جلسه دادرسی، رأی قطعی مبنی بر نادرستی تصمیم هیات نظارت تایید و پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد. با صدور این رأی، انتشار روزنامه سراسری آرمان امروز قانونی است و با تصمیم صاحب امتیاز انتشار آن ادامه می‌یابد.

وکیل پرونده روزنامه «آرمان امروز» گفت: شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران رای ابقای پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» را صادر کرد.

عبدالله خاتمی فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: در پی لغو امتیاز روزنامه آرمان امروز با تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات در تیر ماه ۱۳۹۸، با دادخواهی هوشمند سفیدی صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز، پرونده در شعبه چهار دادگاه عمومی حقوقی تهران به ریاست قاضی فتح الله احمدی رسیدگی و رأی به ابطال تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات صادر شد.

این وکیل دادگستری اظهارداشت: با اعتراض هیات نظارت بر مطبوعات، پرونده به شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر استان ارجاع شد که با رسیدگی قضات آن دادگاه و برگزاری جلسه دادرسی، رأی قطعی مبنی بر نادرستی تصمیم هیات نظارت تایید و پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد.

خاتمی فر گفت: با صدور این رأی، انتشار روزنامه سراسری آرمان امروز قانونی است و با تصمیم صاحب امتیاز انتشار آن ادامه می‌یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.