تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 7:29
کد خبر : 85068

گیر سه پیچ به طارمی

گیر سه پیچ به طارمی

آرمان شرق- کونسیسائو به اندازه دستاوردهای طارمی با این بازیکن مهربان نبوده، اما به هر حال او سرمربی مهدی است و ستاره ایرانی تحت هر شرایطی باید مطیع چارت سازمانی باشد. بهتر است مهدی با خونسردی از این شرایط عبور کند و به جای ناامیدی یا کلافه شدن، از انتقادها برای رفع نقاط ضعف خودش کمک بگیرد. انتخاب هر راهی جز این، فقط یک بازنده دارد و آن خود طارمی است.

گیر سه پیچ به طارمی
دنیای اقتصاد : انگار پیله کردن‌های سرمربی پورتو به مهدی طارمی تمامی ندارد. وضعیت برای مهاجم ایرانی کمی دشوار شده و او احتمالا از اینکه تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند رضایت مربی‌اش را جلب کند کلافه است. طارمی پنج بازی پشت سر هم موفق به گلزنی نشده بود و این آمار، بامداد دوشنبه به عدد شش افزایش پیدا کرد. پورتو در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال با نتیجه ۲‌بر‌یک مقابل گیمارش به پیروزی دست پیدا کرد. آنها این برد را در حالی کسب کردند که تیم حریف از میانه‌های نیمه دوم ۱۰ نفره شده بود. مهدی طارمی در این بازی دو، سه فرصت خوب را از دست داد، اما در مجموع بد بازی نکرد. او روی اخراج بازیکن حریف تاثیر داشت، دست‌کم دو پاس خوب داد و یک گل هم زد که کمک‌داور ویدئویی آن را آفساید گرفت. با تمام این تفاسیر اما حالا پاس ندادن او در یک موقعیت، به نقطه عطف بازی تبدیل شده است. مهاجم ایرانی در یک صحنه باید به زیدو سانوسی، هم‌تیمی‌اش که اهل نیجریه است و در موقعیت خوبی قرار داشت پاس می‌داد، اما مهدی خودش ضربه را زد تا زیدو حسابی عصبانی شود.
گیر سه پیچ به طارمی

بعد از بازی در مورد این صحنه از سرجیو کونسیسائو سوال شد و او با چاشنی شوخی و خنده به گلایه از طارمی پرداخت. سرمربی پرتو گفت: «بله؛ زیدو در موقعیت خوبی قرار داشت، اما به او پاس ندادند. طارمی در صحنه‌ای که باید خودخواه باشد فداکاری می‌کند و جایی که باید فداکار باشد، خودخواهی به خرج می‌دهد. او جایی که باید شوت بزند پاس می‌دهد و جایی که باید پاس بدهد، شوت می‌کند.» کاملا مشخص است که سرمربی پورتو به بازی با لیورپول اشاره می‌کند؛ به صحنه‌ای که طارمی باید خودش در موقعیت تک به تک ضربه را می‌زد، اما به مقصدی نامعلوم پاس داد و فرصت از دست رفت. کونسیسائو در همان بازی هم با حرکاتش کنار زمین و نیز تعویض مهدی طارمی اعتراضش به این بازیکن را نشان داد و حالا در آخرین مصاحبه‌اش ثابت کرده هنوز از مهدی دلگیر است.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد کونسیسائو به اندازه دستاوردهای طارمی با این بازیکن مهربان نبوده، اما به هر حال او سرمربی مهدی است و ستاره ایرانی تحت هر شرایطی باید مطیع چارت سازمانی باشد. بهتر است مهدی با خونسردی از این شرایط عبور کند و به جای ناامیدی یا کلافه شدن، از انتقادها برای رفع نقاط ضعف خودش کمک بگیرد. انتخاب هر راهی جز این، فقط یک بازنده دارد و آن خود طارمی است. باز هم جای شکرش باقی است او در تیم باشگاهی این همه نامهربانی را تحمل می‌کند و دم نمی‌زند. در تیم ملی که شاهد رفتار کاملا متفاوتی از این بازیکن بودیم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.