تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 13:24
کد خبر : 82993

خبر خوش برای بازنشستگان /سازمان تامین اجتماعی ۵۰ درصد از هزینه بیمه تکمیلی را می پردازد

خبر خوش برای بازنشستگان /سازمان تامین اجتماعی ۵۰ درصد از هزینه بیمه تکمیلی را می پردازد

آرمان شرق- در سال گذشته رقمی را برای کمک به بیمه تکمیلی بازنشستگان مصوب کرده بودند که ۳۰ درصد آن را سازمان بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کرد که ما امسال علی‌رغم اینکه با کمبود منابع و مشکلات مالی مواجه هستیم توانستیم سهم پرداختی سازمان را به ۵۰ درصد افزایش دهیم، یعنی ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان را این سازمان تقبل می‌‎کند تا آنها در حوزه خدمات درمانی با مشکلی مواجه نشوند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، از کمک این سازمان به بازنشستگان جهت پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه تکمیلی آنها خبر داد.

میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که به عنوان سرپرست این سازمان برای ارتقا نحوه ارائه خدمات به بازنشستگان در دستورکار قرار داده است، گفت: اساس کار ما در این دوره این است که هم نوع خدمات را برای بازنشستگان متنوع کنیم و هم کیفیت آنها را ارتقا بخشیم. کما اینکه یکی از این خدمات مهم برای بازنشستگان با توجه به سنشان بحث درمانی آنها است.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه برنامه‌ریزی کرده‌ایم برای ارائه خدمات پایه درمان در بخش‌های مختلف با این رویکرد که دسترسی‌ها را بهتر کنیم در مناطق محروم بیشتر به سمت توسعه مراکز ملکی حرکت می‌کنیم و در نقاطی هم که برخوردار هستند می‌توانیم خرید خدمت راهبردی انجام دهیم، علاوه بر آن به توسعه خدمات پایه‌ای درمان برای بیمه تکمیلی بازنشستگان هم کمک خواهیم کرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: در سال گذشته رقمی را برای کمک به بیمه تکمیلی بازنشستگان مصوب کرده بودند که ۳۰ درصد آن را سازمان بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کرد که ما امسال علی‌رغم اینکه با کمبود منابع و مشکلات مالی مواجه هستیم توانستیم سهم پرداختی سازمان را به ۵۰ درصد افزایش دهیم، یعنی ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان را این سازمان تقبل می‌‎کند تا آنها در حوزه خدمات درمانی با مشکلی مواجه نشوند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.