تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 8:38
کد خبر : 82839

رامین پرچمی از زندان آزاد شد!

رامین پرچمی از زندان آزاد شد!

آرمان شرق- بسیاری از متولدان دهه ۵۰ و ۶۰ بازی رامین پرچمی را در چندین اثر خاطره‌ساز به یاد دارند اما او هم مانند بسیاری از همکاران خود، کم‌توجهی و بی‌رحمی فضای هنری را تجربه کرده و این چنین است که چند سالی است حضورش کمرنگ بوده و گاهی هم به دلیل بعضی مشکلات از جمله مشکلات مالی، طعم زندان را هم چشیده است.

بعضی از هنرمندان تئاتر و سینما تصمیم گرفته‌اند به رامین پرچمی، بازیگری که مدتی است حضورش کمرنگ شده، زندگی دوباره‌ای ببخشند.

به گزارش تازه‌نیوز، زینب کریمیان، خبرنگار در توئیتی نوشت: بسیاری از متولدان دهه ۵۰ و ۶۰ بازی رامین پرچمی را در چندین اثر خاطره‌ساز به یاد دارند اما او هم مانند بسیاری از همکاران خود، کم‌توجهی و بی‌رحمی فضای هنری را تجربه کرده و این چنین است که چند سالی است حضورش کمرنگ بوده و گاهی هم به دلیل بعضی مشکلات از جمله مشکلات مالی، طعم زندان را هم چشیده است.

چنین وضعیتی طبیعتا حال خوشی برای آن بازیگر باقی نمی‌گذارد و همین احوال ناخوشایندِ رامین پرچمی سبب شد بعضی از دوستان و همکارانش آستین بالا بزنند و برای همراهی با دوست‌شان، یک جلسه نمایشنامه‌خوانی ترتیب بدهند.

رامین پرچمی بازیگر “در پناه تو” بالاخره آزاد شد و به زودی در صحنه تئاتر با نمایشنامه‌خوانی “چه کسی از ویرجینیاوولف می‌ترسد” ایفای نقش خواهد کرد. با حضورتون حمایتش کنید و بهش دلگرمی بدید.

گفتنی است، نمایشنامه‌ «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی با ترجمه سیامک گلشیری و کارگردانی مهتا محدث روز ۲۲ آبان ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ با همکاری سالن شهرزاد و در این سالن روخوانی می‌شود.

میترا حجار، خاطره اسدی، حامد کمیلی در کنار رامین پرچمی، خوانش نقش‌های این نمایشنامه را بر عهده دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.