تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 0:21
کد خبر : 82559

اکونومیست «بایدن» را در چاه انداخت!

اکونومیست «بایدن» را در چاه انداخت!

آرمان شرق- کاریکاتور «کال در اکونومیست»، نماد حزب دموکرات را نشان می دهد که پشت تریبون می گوید، رئیس جمهوری ما خوش آمدید. و بایدن، با تمسخر، اشاره ای به نماد حیرت زده دموکرات ها می کند، که یعنی دلتان خوش! و نوشته می گوید: هیچ کس جو بایدن را دوست ندارد و آمریکایی ها، برای خلاصی از شر ترامپ به بایدن رای دادند. اما امروز، حیران اند که او چه خواهد کرد؟

اکونومیست، نشریه انگلیسی، طرحی که جو بایدن را در حال فرو رفتن در چاه نشان می‌دهد برای طرح روی جلد خود برگزیده است.

به گزارش ایسنا، آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ در شرح مهمترین عناوین روزهای شنبه ـ ۱۵ آبان ماه ـ می‌نویسد:

فرو رفتن بایدن در چاه

اکونومیست نوشت: جو بایدن و حزب دموکرات باید از جناح چپ حزب، فاصله بگیرند، مصیبت و فاجعه دارد دامنگیر بایدن و دموکرات ها می شود. روی جلد طرحی است از «ایپا» که در آن، بایدن آبی دارد در حفره ای سیاه در دل سرخی ها فرو می رود. در حالی که دست را به نشانه خداحافظی بالا برده است. دو کتاب درباره شغلی که جورج واشنگتن در آمریکا راه انداخت یک عنوان دارند به نام «ریاست جمهوری ناممکن» که هر دو می گویند، کارآمدترین رئیس جمهوری در آمریکا، در این وضعیت باید بکوشد، شکست هایش را کاهش بدهند و در این راه دست به کارهای مناسب و درست بزند. با این معیارها، جو بایدن دارد در گِل فرو می رود. تا اکنون بایدن، در انتخابات سه جایگاه مهم ایالتی را باخته است.

مردم ناخشنود و حیرت زده آمریکا

له رپوبلیکا رورنامه ایتالیایی نوشت: رای دهندگان نیوجرسی در آمریکا، نا خشنود از جو بایدن، از دموکرات ها رو بر تابیده و به جمهوری خواهان رای دادند. کاریکاتور «کال در اکونومیست»، نماد حزب دموکرات را نشان می دهد که پشت تریبون می گوید، رئیس جمهوری ما خوش آمدید. و بایدن، با تمسخر، اشاره ای به نماد حیرت زده دموکرات ها می کند، که یعنی دلتان خوش! و نوشته می گوید: هیچ کس جو بایدن را دوست ندارد و آمریکایی ها، برای خلاصی از شر ترامپ به بایدن رای دادند. اما امروز، حیران اند که او چه خواهد کرد؟/ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.