تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 7:30
کد خبر : 82488

عصبانیت کیهان از افشاگری مجید انصاری!

عصبانیت کیهان از افشاگری مجید انصاری!

آرمان شرق- همه این هیاهو و جنجال‌آفرینی طیف موسوم به اصلاح‌طلب و دروغگویی آنها تنها با هدف خدمت به یک نهاد استکباری به نام FATF است که قصدش این است که راه‌های دور زدن تحریم‌های ایران را ببندند. ضمن آنکه اصلاح‌طلبان در دوره روحانی ادعا می‌کردند اصولگرایان می‌خواهند در مسیر تصویب این لوایح سنگ‌اندازی کنند تا وقتی دولت در دست خودشان بود آنها را تصویب نمایند.

کیهان نوشت؛روزنامه اصلاح‌طلب شرق در شماره دیروز خود گزارشی را با این عنوان منتشر کرده است: «هجوم تهدیدهای پیامکی علیه FATF» که مخاطب بلافاصله پس از خواندن این تیتر گمان می‌کند موضوع تازه رخداده اگرچه در روتیتر آمده «مجید انصاری خاطره ۲سال پیش را زنده کرد»

اما در متن متاسفانه با یک حرکت غیرحرفه‌ای این روزنامه مواجه می‌شویم. «نشست «خوانش امروزین از منشور برادری» که در حسینیه جماران برگزار شد، فرصتی شد تا حجت‌الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از پیامک‌های تهدیدآمیزی بگوید که به خاطر عدم تصویب FATF برای او ارسال می‌شود[!!]. اتفاقی که بی‌سابقه نیست و دو سال پیش نیز برخی اعضای مجمع چنین پیامک‌هایی را دریافت کرده بودند.»

زشت‌ترین بخش این متن آنجاست که روزنامه شرق مدعی شده پیامک‌ها هم اکنون نیز برای انصاری ارسال می‌شود و در ادامه می‌گوید که این پیامک‌ها بی‌سابقه نیست و ۲سال پیش هم ارسال می‌شده است.

در بخش دیگری از این متن آمده: «مهر ماه سال ۹۷ بود که پس از تصویب CFT یا لایحه «منع تأمین مالی تروریسم» در مجلس پیامک‌های تهدیدآمیز و توهین‌آمیزی برای نمایندگان مجلس دهم ارسال شد که البته تا پیش از تصویب لوایح چهارگانه نیز از منابع ناشناس چنین پیامک‌هایی برای نمایندگان ارسال می‌شد که از آنها خواسته شده بود به این لوایح رأی ندهند.»
اما در بخش دیگری از این متن به قول انصاری آمده که مضمون این پیامک‌ها از این قبیل بوده که «به خون شهدا خیانت نکنید» و در انتهای متن شرق نیز آمده: «محمد صدر گفته بود که در پیامک‌ها این جملات آمده بود: «این لوایح را تصویب نکنید»، «تصویب این لوایح خیانت به خون شهدا و بی‌وفایی به امام است.»

همه این هیاهو و جنجال‌آفرینی طیف موسوم به اصلاح‌طلب و دروغگویی آنها تنها با هدف خدمت به یک نهاد استکباری به نام FATF است که قصدش این است که راه‌های دور زدن تحریم‌های ایران را ببندند. ضمن آنکه اصلاح‌طلبان در دوره روحانی ادعا می‌کردند اصولگرایان می‌خواهند در مسیر تصویب این لوایح سنگ‌اندازی کنند تا وقتی دولت در دست خودشان بود آنها را تصویب نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.