تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 16:14
کد خبر : 82317

علی لاریجانی از تهران رفت/ حسن روحانی کجاست؟

علی لاریجانی از تهران رفت/ حسن روحانی کجاست؟

آرمان شرق- علی لاریجانی به همراه خانواده از تهران به لاریجان رفته است. او بعد از بحث انتخابات با جمع کردن ستادهای خود، به طور کلی از تهران خارج شده و در روستایی در لاریجان به همراه خانواده خود در ویلای شخصی خود مستقر شده است. وی برای برخی جلسات گاهی به تهران می آید.

آخرین خبرها از برخی چهره‌های پرنفوذ و صاحب منصب قبلی، حاکی از کناره گیری این افراد از فضای سیاسی و اجرایی کشور حکایت دارد.

به گزارش تازه نیوز، علی لاریجانی، جنجالی ترین چهره حذف شده از انتخابات ۱۴۰۰ به طور کامل از تهران خارج شده است.

علی لاریجانی به همراه خانواده از تهران به لاریجان رفته است. او بعد از بحث انتخابات با جمع کردن ستادهای خود، به طور کلی از تهران خارج شده و در روستایی در لاریجان به همراه خانواده خود در ویلای شخصی خود مستقر شده است. وی برای برخی جلسات گاهی به تهران می آید.

خبر دیگر اینکه حجت الاسلام ناطق نوری هم در شمال کشور مستقر شده است و گاهی برای شرکت در جلسات مهم، به تهران می‌آید.

به گزارش تازه نیوز، رئیس جمهور سابق نیز این روزها خانه نشین است. روحانی همچنان بعد از پایان ریاست جمهوری در منزل به سر می‌برد و به اعتقاد برخی کارشناسان منتظر انتصاب اعضصای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام است. گفته می‌شود جلسات دوره‌ای با با محمود واعظی، علی جنتی، حسام الدین آشنا، محمد نهاوندیان و محمد قوچانی برگزار می کند.

همچنین سید حسن خمینی و خاتمی در جماران همسایه یکدیگر هستند و در ورود و خروج ها گاهی همدیگر را می‌بینند و چند دقیقه‌ای با هم صحبت می‌کنند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.