تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 12:00
کد خبر : 82013

تذکر رهبر انقلاب به مجلس:نباید پیش از اثبات جرم، موضوع را رسانه‌ای می‌کردند/جبران شود

تذکر رهبر انقلاب به مجلس:نباید پیش از اثبات جرم، موضوع را رسانه‌ای می‌کردند/جبران شود

آرمان شرق- ایشان در حاشیه نامه‌ای که در آن به رسانه‌ای شدن گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است مرقوم فرموده‌اند «شکایت به جا است نباید پیش از اثبات جرم موضوع را رسانه‌ای می‌کردند دنبال کنید و به نحوی جبران شود».

رئیس مجلس در پی تذکر رهبر معظم انقلاب در مورد مطرح شدن نام برخی افراد در گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس گفت: از همه همکارانم می‌خواهم ضمن جبران گذشته در گزارش های کمیسیون‌ها، نطق‌ها و … نسبت به این رهنمود جدی باشند.
 

رئیس مجلس در پی تذکر رهبر معظم انقلاب در مورد مطرح شدن نام برخی افراد در گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس گفت: از همه همکارانم می‌خواهم ضمن جبران گذشته در گزارش‌های کمیسیون‌ها، نطق‌ها و … نسبت به این رهنمود جدی باشند.

به گزارش «انتخاب»، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه ۱۲ آبان) گفت: رهبر معظم انقلاب درباره رسانه‌ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس تذکری را داده‌اند و خواستار جبران موضوع شده‌اند که به نظر می‌رسد اطلاعات عموم از آن هم رهگشای برخی سؤالات است و هم بهترین روش برای برآورده ساختن جبران مدنظر ایشان توسط مجلس است.

رئیس مجلس اظهار داشت: ایشان در حاشیه نامه‌ای که در آن به رسانه‌ای شدن گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است مرقوم فرموده‌اند «شکایت به جا است نباید پیش از اثبات جرم موضوع را رسانه‌ای می‌کردند دنبال کنید و به نحوی جبران شود».

وی افزود: به نظر می‌رسد این تذکر که حاکی از توجه به حق‌الناس است نه فقط برای همکاران اینجانب در مجلس بلکه برای همه صاحبان رسانه‌ها و تریبون‌ها مخصوصا تریبون‌های رسمی و همچنین همه فعالان عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای می‌تواند فصل‌الخطاب قرار گیرد و نشان می‌دهد تا زمانی که جرمی به اثبات نرسیده است ذکر اسامی افراد مجاز نیست.

قالیباف خاطرنشان کرد: به نوبه خود از همه همکارانم می‌خواهم ضمن جبران گذشته در گزارشات کمیسیون‌ها، نطق‌ها و تذکر‌ها نسبت به رعایت این رهنمود جدی باشند و امیدوارم دیگر تریبون‌ها و رسانه‌های رسمی و غیررسمی کشور و همچنین فعالان رسانه‌ای که خود را ملتزم به رعایت رهنمود‌های رهبر انقلاب می‌دانند نیز به رعایت این مسأله کوشا باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.