تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 7:58
کد خبر : 81902

انتصاب دکتر طاهر روشن‌دل به ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

انتصاب دکتر طاهر روشن‌دل به ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

آرمان شرق- با صدور حکمی از سوی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر طاهر روشن دل اربطانی به ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران منصوب شد.

 

با صدور حکمی از سوی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر طاهر روشن دل اربطانی به ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران منصوب شد.

دکتر طاهر روشن‌دل اربطانی متولد سال ۱۳۵۷ و اولین فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت رسانه در کشور است و انتصاب این استاد جوان و نخبه به سمت ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نشان از تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این دانشگاه دارد و هماهنگ با مشی دولت سیزدهم در جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری صورت می‌گیرد.

طی چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بارها بر جوان‌گرایی سیستم مدیریت کشور و لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تأکید کرده‌اند. به‌طوری‌که صدور بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان مهر تأییدی بر این امر است.  بیانیه‌ای که محور و مخاطب اصلی آن نیز جوانان هستند و محتوای آن نیز جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ به دست جوانان و آینده‌سازان کشور است.

دکتر طاهر روشن‌دل اربطانی در سال ۱۳۵۷ در مرند به دنیا آمده است. ایشان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران و در رشته مدیریت دولتی به پایان رساندند و در سال ۱۳۸۶ رساله خود را ارائه نمودند.

دکتر روشن‌دل عضو هیئت‌علمی دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران و اولین فارغ‌التحصیل دکتری رشتۀ مدیریت رسانه در کشور است که سه کتاب اول مدیریت رسانه در کشور به همت او ترجمه و منتشرشده‌اند. این کتاب‌ها را می‌توان نسل اول ادبیات مدیریت رسانه به زبان فارسی دانست که نقش برجسته‌ای در تثبیت جایگاه رشته و تبیین چیستی آن داشته‌اند.

تألیف کتاب‌هایی با محوریت مدیریت رسانه و سیاست‌گذاری رسانه‌ای و ترجمه کتاب‌های مرجع مهم علم مدیریت رسانه و همچنین انتشار دهها مقاله علمی و تحقیق و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی ازجمله فعالیت‌های این استاد جوان دانشگاه است. ازجمله سوابق دکتر طاهر روشن‌دل اربطانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوابق تحصیلی:

کارشناسی مدیریت دولتی دانشگاه تهران (۱۳۷۹)

کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه تهران (۱۳۸۱)

دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران (۱۳۸۶)

 

سوابق علمی:

استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۸۶ – ۱۳۹۰)

دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۱ – ۱۳۹۵)

استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (از سال ۱۳۹۵)

انتشار ۱۰ عنوان کتاب ( تألیف و ترجمه) و بیش از ۱۵۰ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی

راهنمایی بیش از ۴۰ عنوان رساله دکتری و بیش از ۱۰۰ عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد

سردبیر نشریات علمی – پژوهشی ((مطالعات میان‌رشته‌ای ارتباطات و رسانه )) و (( بررسی‌های مدیریت رسانه )) و عضو هیئت تحریریه چندین نشریه معتبر داخلی و خارجی

 

سوابق اجرایی:

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور (۱۳۹۶ – ۱۴۰۰)

دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه فرهنگیان کشور (۱۳۹۷ – ۱۳۹۹)

معاون آموزشی کمیسیون تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران (۱۳۹۵ – ۱۳۹۷)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۵ – ۱۳۹۶)

معاون اجرایی و دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۰ – ۱۳۹۳)

معاون اداری – مالی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۸۸ – ۱۳۹۰)

مدیر بخش مدیریت رسانه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۳ – ۱۳۹۵)

در حکم انتصاب دکتر طاهر روشن دل اربطانی آمده است:  احتراماً نظر به مراتب تعهد ، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به مدت سه سال به عنوان رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذینفعان دانشکده و هم‌چنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.