تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 19:40
کد خبر : 81755

اولیانوف: قرار بود نه “به زودی” بلکه دقیقا هفته آینده، زمان از سرگیری مذاکرات وین اعلام شود

اولیانوف: قرار بود نه “به زودی” بلکه دقیقا هفته آینده، زمان از سرگیری مذاکرات وین اعلام شود

آرمان شرق- “خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در ۲۷ اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند.”

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، به خبر “تهران تایمز” مبنی بر اینکه “به زودی” تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، نوشت: “خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در ۲۷ اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند.”

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، به خبر “تهران تایمز” مبنی بر اینکه “به زودی” تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛ اولیانوف در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: “خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در ۲۷ اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند.”

لازم به ذکر است که تهران تایمز در خبری نوشته بود: در پی دیدارهای علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران در تهران، بروکسل و مسکو، مقرر شد مذاکرات احیای برجام تا قبل از پایان نوامبر از سر گرفته شود و تاریخ دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.